NoviKaNa Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Noen som har erfaring med Logitech X-620? Koster kun 395,- på PSdata denne uken. Rimelig for 6.1-system. Kan den kobles til dvd-spiller? Lenke til kommentar
TJ Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg har ikke prøvd høytalerne før, så om de er dårlige eller gode vet jeg ikke. Men det som sikkert er, er at du ikke må ha for høye forventninger til 7 høytalere som tilsammen koster 395kr. Er du ute etter god lyd, må du nok opp i en høyere prisklasse. Et 6.1 system er dessuten etter min mening unødvendig. 5.1 er mer enn godt nok. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Har bestilt dem uansett nå Missvisende å si at de ikke holder pga av prisen på 395,-. På komplett.no koster dem 990,-. I tillegg viser alle tester at det er sinnsykt mye for pengene, og da er det med utgangspunkt i 100$. Så håper og tror jeg blir fornøyd Så blir det surround på Cube'en!! Lenke til kommentar
jasco Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) God damnit. Det var billig. *kjøpe* Gi en liten review når du har fått testa dem Fikk dem igår. Og vel, de er mer enn verdt pengene. Jeg har også ett z-680 sett fra Logitech så jeg har noe med å sammenligne med. Du får mye mer enn du betaler for med dette settet Eneste jeg har å utsette på produktet er at volumknotten sitter på høyre fronthøytaler. Noe slitsomt å reise seg opp fra godstolen til tider. Ellers ett strålende produkt. 395,- er ett kupp Endret 24. juni 2004 av jasco Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Yess, samme her:) Eneste minus er den volumknotten....har skrevet en omtale her http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=79&t=262379 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå