Clutch Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Fant ut at jeg måtte ha meg ny pc her om dagen......etter mye om å men,bl.a en del surfing på diverse forum,hørt på venner med en viss "know how" osv.,var jeg klar for å bestille. Tok deretter kontakt med www.rohcomputer.no Diskuterte mitt forslag med de,alt skulle la seg ordne.......etter 1 dag tok de kontakt p.g.a skjermkortet jeg ønsket (GAinward Geforce FX 5900 Ultra 256MB DDR "Cool FX") hadde gått ut av produksjon.Så jeg måtte velge noe annet! Det jeg synes er så bra;er at de har ringt/mailet meg for hver eneste ting som jeg har lurt på......(NEWBEE) + at de har kommet med gode OG seriøse forslag!! Meget god service kaller jeg det!! Maskinen som kommer rett over helga: Hovedkort: Asus p4c800 – E DELUXE Prosessor: Intel Pentium 4 2.8GHz boxed PC800 Skjermkort: Gainward GeForce FX5950 Ultra 256Mb DDR /1800XP VIVO Minne: Corsair Value S PC3200 1024Mb 2x512 Harddisk: Samsung Spinpoint P80, 160Gb............... Western Digital Raptor,36.7Gb................ (Os-disk) Skjerm: Samsung 17” Crt 753s DVD spiller: Nec Nd - 2500A , Bulk Sort Tower: Chieftec Dragon, sort Medium Cpu Vifte: Cooler master Aero 4 Kab Vifte: Papst 80x80 12Db x3 Kan nevne at begge diskene er S-ATA disker. Bør/skal det være en kabel til hver disk,eller kobler man de på den samme kabelen? På forhånd takk for evt.svar! Paddington_V1A Endret 17. juni 2004 av Paddington_V1A Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Nå var det jo fryktelig dyrt der da... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Du kan ikke koble seriel ata disker på samme måte som paralell ata. Dvs bare en kabel på hver ledning. Det var stive priser hos den butikken, du sjekka prisguiden før du bestilte og så om ikke flere butikker kunne ha levert matchende maskin. Det skjerm kortet du valgte er dyrt i forhold til ytelsen, du kunne ha kjøpt et x800Pro kort eller et Gforce 6800 kort for omtrent samme prisen. Lenke til kommentar
Clutch Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Må nevne at skjermkortet fikk jeg til kr. 2350,- Totalt kommer jeg på rundt 12000,- Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Brukte 14k på ny pc (bare boksen jeg) skjermkort, ram, kab, psu, cpu, harddisk artig å bruke penger på slikt. hmmmm kjøpe lcd i sommer? Lenke til kommentar
Clutch Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Heisann! tror jeg venter litt til prisene OG responstiden har kommet ned....spiller mye Men Lcd skjerm bie ja! Må nevne at jeg fikk en Nec 2510 for samme prisen som Nec 2500,som de ikke hadde på lager + at prossesoren er en P4 2.80C 800 Boxed! Endret 26. juni 2004 av Paddington_V1A Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Nå var det jo fryktelig dyrt der da... ....du har nå en tendens til å finne det verste priseksempelet også, så akkurat DEG ville jeg ikke hørt for mye på... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 ....du har nå en tendens til å finne det verste priseksempelet også, så akkurat DEG ville jeg ikke hørt for mye på... Har jeg? Men du må jo betale prisen det koster der uansett om det er et fryktelig eksempel... Skjønner egentlig ikke hva du mener jeg. (Litt distrè). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå