Demogorgon Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 kunne jeg ha fått noen tibakememeldinger på planene mine for pc'n min? dette er bare casemodd delen. mer kommer senere :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: http://home.no.net/xthal/images/index-wc.png [ Denne Melding var redigert av: el_diablo_21 på 2002-04-17 00:20 ] Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 for å frese ut sporene i blokka kan man jo feste den til en benk og bor masse hull etter hverandre, og kanskje fikse kandene med en dremmel el. Er det noe vits å ha vifte på vanntanken, det skader jo ikke men det blir mer støy av den grunn. Lykke til med prosjektet, blir sikkert bra Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Hva skal du med vifte på vantanken? Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Ja, lurte litt på dette med viften på vanntanken jeg også..! Også vil jeg våge å påstå at du får et helvetes støy med 3x120mm vifter og én 80mm. Er ikke noe av vitsen med vannkjøling å bli kvitt støyen? Jeg ville ihvertfall hatt med vifteregulering. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Den 80mm vifta vil jo ikke kjøle noe ekstra med mindre du har noen kjøleribber inn i tanken da. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 funker sikert det du er flink å tegne Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 18. april 2002 Forfatter Del Skrevet 18. april 2002 vitsen med viften til vanntanken er enkelt og greit image! Det SER kult ut. og desuten skal det være et lite kobber rør i midten! eller mange. :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Ser flott ut! Hadde anbefalt at du lot det være ett mellomrom mellom harddiskene. Mine blir veldig varme når de er helt inntil hverandre, og Windows restarter pga det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå