Gå til innhold

Ang. Nokia 6230

Anbefalte innlegg

Hey...

Har nå endelig klart å selge sony ericsson p800, og er veldig klar for en nokia for en nokia 6230. Nå lurer jeg bare på om den er så god som alle vil ha det til?

Og hvor får jeg tak i et 128mb minnekort billigst(gi meg en link)

Mvh

Kristian ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey...

Har nå endelig klart å selge sony ericsson p800, og er veldig klar for en nokia for en nokia 6230. Nå lurer jeg bare på om den er så god som alle vil ha det til?

Og hvor får jeg tak i et 128mb minnekort billigst(gi meg en link)

Mvh

Kristian ;)

priguide.amobil.no

Trykk på Multimediacard og ønsket størrelse :)

om 6230 er så god som alle vil ha det til? Det spørs jo hvor bra alle vil ha den til å være. Hvor mye god er det? ca. 1000?

Min mening: 6230 er en telefon med bra teknologi som bluetooth, minnekort, stereoutgang og VGA-kamera. Men mobilen ødelegges totalt av en elendig skjerm.

Lenke til kommentar

egentlig ikke. Bluetooth bruker man jo til og overføre filer (MP3) fra PC til mobil. det trenger man ikke stor skjerm til. Man trenger heller ikke stor skjerm for og bluejacke.

Man trenger heller ikke stor stor skjerm for og høre på radio og mp3.

Man trenger heller ikke stor skjerm for og skrive sms. skulle det vært en større skjerm hadde tastaturet blitt mindre, og det å skrive sms hadde blitt en lei ting.

Det er vel egentlig hovedfunksjonene, så hvorfor en telefon som nokia 6230, uten symbian, skulle hatt stor skjerm skjønner jeg ikke helt.

Greit nok at den har kamera, men at man skal ha en stor skjerm bare for å bruke et kamera når det går utover batteri/størrelse eller knapper synes jeg er litt drøyt.

Lenke til kommentar

Vær forsiktig med 6230. Jeg kjøpte min på PCutstyr.no for 1 mnd siden. Idag ble den plutselig helt død. Ikke mulig a få liv i den igjen. Kjøpte 2 3510i til ungene for ett år siden, begge streiket ganske tidlig. Aldri mer NOKIA.

mvh

tomy

Lenke til kommentar
Vær forsiktig med 6230. Jeg kjøpte min på PCutstyr.no for 1 mnd siden. Idag ble den plutselig helt død. Ikke mulig a få liv i den igjen. Kjøpte 2 3510i til ungene for ett år siden, begge streiket ganske tidlig. Aldri mer NOKIA.

mvh

tomy

Flesteparten er faktisk fornøyd med Nokia 6230, ser ingen grunn til å ikke kjøpe den.. Minnekort priser finner du som sagt i prisguiden.

Lenke til kommentar

mvh

tomy

vel, du var uheldig med 6230, men jeg har ikke hørt om noen andre. Ang. 3510i er det bare en ting og si: drittmobil...

Lenke til kommentar

Billig MultiMediaCard minne får du kjøpt hos Komplett.no .. eller butikk "datakjeden.no" .. Kjøpe et Kingston 128 MB minne hos datakjeden i dag.. fornøyd med det!

tror ikke 6230 er noen dritt mobil!virker som OK kvalitet i allfall

Lenke til kommentar

Min bror har Nokia 6230,han har ivertfall ikke hatt noe problemer med denne.Da jeg har holdt på å testet hans,merket jeg ikke noe bugs eller noe.Min bror kjøpte seg også et 265MB minnekort for noen dager siden,ikke merket at det er blitt treg eller noe.Anbefalles at du kjøper N6230.

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Jeg er overbevist nå..... skal kjøpe nokia 6230. Jeg solgte den gamle mobilen idag SE p800 og ser frem til 6230. Og det innlegget Ingar skrev er jeg fullstendig enig i. Dessuten har jeg hatt en megaskjerm på p800 i et år nå og er sinnsykt lei av store touchscreen skjermer.....

Skal bli herlig med en "vanlig" mobil

Lenke til kommentar

En veldig god mobil som jeg kommer til å beholde en stund. Det eneste som irriterer meg krafti, var at jeg kjøpte den til en forholdsvis dyr penge (2600,- med NC 12 mnd :mad: )

Men jeg har et spørsmål ti landre 6230-eiere: Har dere lagt merke til at hvis jeg er inne i en melding, også kommer en ny melding, så lager den ikke lyd. Irriterer meg litt! Andre som har merket det?

Lenke til kommentar
En veldig god mobil som jeg kommer til å beholde en stund. Det eneste som irriterer meg krafti, var at jeg kjøpte den til en forholdsvis dyr penge (2600,- med NC 12 mnd :mad: )

Men jeg har et spørsmål ti landre 6230-eiere: Har dere lagt merke til at hvis jeg er inne i en melding, også kommer en ny melding, så lager den ikke lyd. Irriterer meg litt! Andre som har merket det?

Men man ser vel et ikon for at man har mottat ny melding vel?

Har en kamerat som har 6230 og han er veldig fornøyd med den, bra display og litt artig med filmer på mobilen hvis man aldri har hatt det før...

Lenke til kommentar
Har dere lagt merke til at hvis jeg er inne i en melding, også kommer en ny melding, så lager den ikke lyd. Irriterer meg litt! Andre som har merket det?

Dette er da ikke så farlig :ermm:

Som han forrige fyren i innlegget over her sa så kommer det opp et ikon sikkert.

Og det der med pris er jeg enig i. Kunne seff vært billigere, men husk nå at det er radio, mp3, video opptak og alt det der.....

Jeg skal kjøpe den for 2500 med djuice 12mnd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...