Gå til innhold

Hull for vifte: hva bruker dere på metallkanten?

Anbefalte innlegg

Jeg har montert en 120mm vifte m/grill i kabinettdøra og planlegger å fikse en vifte i toppen av kabinett også. Problemet er at det blir en skarp metallkant rundt hullet som ikke ser helt bra ut. Har kikket litt etter noe som kan brukes som listmateriale, men har ikke funnet noe som egner seg veldig. Har tenkt litt på å bruke en mørk gummistrimle og lime den på, men det blir vanskelig å får det til å se bra ut.

Håper noen har et par gode tips til meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bra det som er sagt, men skal du ha det beste resultatet etter min mening, er det å file på skrått på kanten av hullet slik at du ikke tar lakken.

Da får du en kan som ser perfekt ut, litt skark er det mulig at den er riktignok.

Lenke til kommentar
Masse bra tips her! Den radiatorgrillen fra Microplex så bra ut, og jeg skal bruke støvfilter så vifta vil ikke vises uansett. Men den var jo litt dyr da; 100 spenn mer enn de standardgrillene.

Men det er verdt det, var helt i 100 over finishen på denne :)

Denne får du også hos digitalimpuls og de finner du i trondheim og oslo, da sparer du porto.

Lenke til kommentar

Digital impuls er generelt bedre en microplex grunnet mye bedre service osv, så jpersondelig liker jeg DI mye bedre..

eneste minuset må vel være at de har litt dårligere utvalg på enkelte ting en microplex, men det er også det..

(var innom butikken i oslo her en dag, og fant ut til stor "frydelse" at raidmax kabinettene til DI kommer fra microplex.. microplextape på esken osv)

go DigitalImpuls!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...