Jalladoode Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg har montert en 120mm vifte m/grill i kabinettdøra og planlegger å fikse en vifte i toppen av kabinett også. Problemet er at det blir en skarp metallkant rundt hullet som ikke ser helt bra ut. Har kikket litt etter noe som kan brukes som listmateriale, men har ikke funnet noe som egner seg veldig. Har tenkt litt på å bruke en mørk gummistrimle og lime den på, men det blir vanskelig å får det til å se bra ut. Håper noen har et par gode tips til meg. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 kutt en stripe i en ledning, og bruk isolasjonen fra den rundt kanten.... Lenke til kommentar
Rolfus Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Svart gummilist på Microplex. Har brukt den selv, anbefales. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det er bra det som er sagt, men skal du ha det beste resultatet etter min mening, er det å file på skrått på kanten av hullet slik at du ikke tar lakken. Da får du en kan som ser perfekt ut, litt skark er det mulig at den er riktignok. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Du kan også bruke en slik, uten at du har radiator, har en slik til min radiator og den er pen å se til , Desutten er det stilig med unbraco skruer til en forandring. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Du kan også bruke en slik, uten at du har radiator, har en slik til min radiator og den er pen å se til , Desutten er det stilig med unbraco skruer til en forandring. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Du kan også bruke en slik, uten at du har radiator, har en slik til min radiator og den er pen å se til , Desutten er det stilig med unbraco skruer til en forandring. Den skjønte jeg ingen ting av! Kan du forklare? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Det var en slik jeg mente Unskyld glemte link, da var det oppklart Endret 18. juni 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Ok. Har en sånn jeg også, pluss den versjonen som passer bakpå Chieftec fulltower. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 De er ikke verst, har selv en til min radiator men den kan også brukes til å skjuøe en vifte og dårlig skåret kant Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Joda, men hvis du har et rundt hull til en 120 mm vifte, vil deler av kanten vises gjennom grillen, ettersom "hullet" i grillen er tilnærmet firkantet. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Masse bra tips her! Den radiatorgrillen fra Microplex så bra ut, og jeg skal bruke støvfilter så vifta vil ikke vises uansett. Men den var jo litt dyr da; 100 spenn mer enn de standardgrillene. Endret 18. juni 2004 av Jalladoode Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Masse bra tips her! Den radiatorgrillen fra Microplex så bra ut, og jeg skal bruke støvfilter så vifta vil ikke vises uansett. Men den var jo litt dyr da; 100 spenn mer enn de standardgrillene. Men det er verdt det, var helt i 100 over finishen på denne Denne får du også hos digitalimpuls og de finner du i trondheim og oslo, da sparer du porto. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 HÆ! Har Digitalimpuls åpna i Trondheim? Har ikke fått med meg det, jeg. Da blir det vel en tur til byen imorra. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 HÆ! Har Digitalimpuls åpna i Trondheim? Har ikke fått med meg det, jeg. Da blir det vel en tur til byen imorra. Du henger litt etter du eller? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Har selv handlet litt på digitalimpuls i trondheim og liker butikken veldig godt på grunn av at det er god service der, skal kanskje dit en tur selv i morgen og kjøpe noen katoder. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Suverent! De har Mist 550W også. Nå slipper jeg å bestille fra Microplex, hehe. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Digital impuls er generelt bedre en microplex grunnet mye bedre service osv, så jpersondelig liker jeg DI mye bedre.. eneste minuset må vel være at de har litt dårligere utvalg på enkelte ting en microplex, men det er også det.. (var innom butikken i oslo her en dag, og fant ut til stor "frydelse" at raidmax kabinettene til DI kommer fra microplex.. microplextape på esken osv) go DigitalImpuls!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå