Shaam Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Noen som har forslag til et bra tastatur????skal brukes til spilling osv Nå har jeg aventech eller noe sånt....det suger Lenke til kommentar
rlz Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Dette har blitt tatt opp ørten ganger tidligere.... Logitech Internet Navigator (SE) Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Hva med dette: http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=962...lAction=details Eller kanskje dette hvis du fåretrekker trådløst tastatur: http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=102...lAction=details Endret 17. juni 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg har selv den siste der (Logitech MX Desktop) og er veldig fornøyd, funker greit selv om mus og tastatur er trådløs. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Keytronic KT2001 (mange nettbutikker har det). Etter min mening er dette verdens beste og deiligste tastatur. Har overtalt mange til å kjøpe det, og ingen har angret hittil. (Er det bare jeg (som IKKE tøtsjer) som sliter med å skrive i halvmørke med svarte tastatur?) Lenke til kommentar
icer Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Jeg har selv den siste der (Logitech MX Desktop) og er veldig fornøyd, funker greit selv om mus og tastatur er trådløs. Jeg også har det der tastaturet (ikke i bluetooth utgave)og personlig synes jeg at logitech har de beste tastaturene etter mitt syn. De klarer å lage de litt "fancy" og likevel få plass til alle mulige knapper som man ikke tror man trenger før man finner ut at de kanskje ikke var så dumme allikevel. Musen levers med oppladbart batteri som du lader i tilkoblingsenheten til musen... Tastaturet levers ikke med oppladbare batterier Det eneste minuset jeg har funnet med det tastaturet er at klistermerkene på F-tastene og snarvei knappene kunne vert valgfrie, synes det er litt dumt å ha E-Post på WinAmp og Web-kamera på "Download-Folder" Eneste minuset med musen er at det ikke er dobbeltklikk knapp der du hviler tommelen som det er på Logitech Wheelman(?) som jeg hadde før... Endret 21. juni 2004 av icer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå