kurtaren Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg skal kjøpe meg ny mobiltelefon,for den gamle jeg har er dritt,kan bare lagre noen få sms og ingen mms eller kamera eller noe ting.Jeg tenkte kjøpe en virkelig bra tlf denne gangen,bruke noen tusen kr på noe skikkelig. Så noen som har peiling?? Hva er den beste mobiltelefonen for øyeblikket??Hva koster de, evt m/ abo eller uten?Må ha bra kamera,skjerm og lagringskapasitet. Jeg leste litt om en ny Sony Ericson telefon, K700, som kommer straks.Den virket veldig veldig bra,masse muligheter og kapasitet.Skal koste rundt 4000,- uten abo,og ca.2000 med abo??Er denne noe bra? Har lest litt om den her på forumet og den virker heftig... Beklager hvis disse spørsmål er spurt 1000 ganger før men jeg kan ikke lese alt som står her,sitter på jobb... Takk for svar!!!! Kurt Lenke til kommentar
jorg Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Hva med en siemens cx65. Ikke fullt så dyr den da, les litt mere om den her:http://www.club-siemens.net/mobiles/cx65 Eller en simens s65 som det står litt om her: http://www.club-siemens.net/mobiles/s65/ eller en siemens m65 som det står litt om her: http://www.club-siemens.net/mobiles/m65/ im in love with siemens s/cx/m Endret 17. juni 2004 av jorg Lenke til kommentar
rønning Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 les denne føst Men til å begynne med tror jeg k700 høres bra ut for deg. Men det spørs litt hva du mener med bra kamera. Jeg ville anbefalt Siemens S65, som kommer om en liten styund. Men les litt på linken over først, og sett opp hva du ønsker så kan vi hjelpe deg litt bedre Velkommen til forumet forresten Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Gå heller et steg videre og kjøp 7610 du! Med mp kamera, mmc og symbian! Edit: Eventuelt s65, selvsagt. Selv om jeg fremdeles ville satset på 7610.. Endret 17. juni 2004 av Naxos Lenke til kommentar
rønning Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Gå heller et steg videre og kjøp 7610 du! Med mp kamera, mmc og symbian! Edit: Eventuelt s65, selvsagt. Selv om jeg fremdeles ville satset på 7610.. Er det noe annet enn symbian som skiller 7610 fra S65 (da tenker jeg på store forskjeller). S65 har jo ogsp mp kamera og RS-MMC.Skal kjøpe meg S65, emn lurer på om 7610 er mye bedre. Den koster jo en del mer, så spørs om jeg gidder å bruke penger på den hvis det ikke er så stor forskjell i funksjoner o.l. Hvordan er forresten tastene. Jeg synes Nokia leker seg litt for mye med tasteoppsett Endret 17. juni 2004 av rønning Lenke til kommentar
Habla Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Kjøp SE så er du trygg, da for du drag på damene da. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Gå heller et steg videre og kjøp 7610 du! Med mp kamera, mmc og symbian! Edit: Eventuelt s65, selvsagt. Selv om jeg fremdeles ville satset på 7610.. Er det noe annet enn symbian som skiller 7610 fra S65 (da tenker jeg på store forskjeller). S65 har jo ogsp mp kamera og RS-MMC.Skal kjøpe meg S65, emn lurer på om 7610 er mye bedre. Den koster jo en del mer, så spørs om jeg gidder å bruke penger på den hvis det ikke er så stor forskjell i funksjoner o.l. Hvordan er forresten tastene. Jeg synes Nokia leker seg litt for mye med tasteoppsett oppløsningen til s65 er (mye) dårligere enn 7610. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå