WipeOut- Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Skal ha lan til høsten igjen og trenger et bedre system for plassreservasjon, der folk kan lage seg en konto og reservere plass derifra. Går ut ifra at mySQL og PHP er letteste måten å gjøre dette på, men siden jeg er en noob så er jeg frekk nok til å spørre: Er det noen som har et (gratis) script til meg/vet hvor jeg kan få tak i et? - WipeOut Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 du kan sjekke litt rundt på www.hotscripts.com Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 du kan sjekke litt rundt på www.hotscripts.com Nei, fant ingenting der. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Du -kan- bruke en funksjon herfra: http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_...ment/index.html og etterpå implementere en annen funksjon i brukerpanelet som sender en query til en MySQL-database og setter at den aktuelle brukeren har reservert plass.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Hvis du ser på PHP-avdelingen på hjemmesiden min (link i sigg) finner du et simpelt PHP/MySQL-registreringsscript. Hvis du har litt kjennskap til PHP kan du sikkert bygge det om litt slik at det passer til dine behov Endret 17. juni 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hmm.. fikk lyst til å mekke et. Har ikke særlig mye annet å gjøre på i kveld, så why not. Hvilke inputs fra brukeren tenker du på? Navn? Adresse? Evt. hvilken klan personen tilhører? Hvilke konkurranser han/hun skal delta i? (hvilke(t) spill) Ønsket plassering i salen Noe mer? Lenke til kommentar
XargoL Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Du kan jo også legge ut registringa på http://partyreg.net, men det blir vel ikke det samme som å lage/hoste scriptet selv Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hmm.. fikk lyst til å mekke et. Har ikke særlig mye annet å gjøre på i kveld, så why not. Hvilke inputs fra brukeren tenker du på?Navn? Adresse? Evt. hvilken klan personen tilhører? Hvilke konkurranser han/hun skal delta i? (hvilke(t) spill) Ønsket plassering i salen Noe mer? Har du lagd det regge skjemaet?? Kunne jeg fått det gratis?? Hoster nemlig LAN til høsten, og om du har ett så trenger jeg ikke lete etter noen som kan Har du?: Navn Tlf Nummer Klan nick Plass nr? : thanks anyway Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Har vært litt dau i det siste.. har såvidt begynt på config.php og skjemaet Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Oki, du trenger ikke lage det for meg lissom, bare lurte på om du hadde det ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå