Datanerd01 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hey! Kom på at jeg for en stund siden fant en side der jeg kunne laste ned en iso-fil og brenne dn ut,deretter kunne jeg starte opp linux fra cd'n... Vil gjerne få tak i denne filen igjen..... Noen som kan hjelpe meg? PS! Visste ikke hvor jeg skulle poste denne, så det måtte bli her Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Søk og du vill finne: ftp://ftp.gwdg.de/pub/linux/mirrors/sunsi...nglish/preview/ EDIT: Dette er jo en av mange ti talls distroer da! Endret 17. juni 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hey! Kom på at jeg for en stund siden fant en side der jeg kunne laste ned en iso-fil og brenne dn ut,deretter kunne jeg starte opp linux fra cd'n... Vil gjerne få tak i denne filen igjen..... Noen som kan hjelpe meg? PS! Visste ikke hvor jeg skulle poste denne, så det måtte bli her Jeg antar at du nå snakker om "live" distrubsjoner som går på Linux. I så fall har du Mandrake Move, PC Linuxos, Knoppix, Gnoppix og mange flere Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hey! Kom på at jeg for en stund siden fant en side der jeg kunne laste ned en iso-fil og brenne dn ut,deretter kunne jeg starte opp linux fra cd'n... Vil gjerne få tak i denne filen igjen..... Noen som kan hjelpe meg? Er det denne du mener? http://www.linuxiso.org Lenke til kommentar
hce Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Du er antagelig ute etter Knoppix. Den booter rett fra CD og fungerer veldig godt. Lenke til kommentar
Datanerd01 Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Du er antagelig ute etter Knoppix. Den booter rett fra CD og fungerer veldig godt. er nok den jeg leter etter, ja....... Takker alle som har svart (hittil) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå