BilkY Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hei jeg kjøpte et soyo kt600 for en stund siden og har aldri vært så plaget med en pc som jeg har vært etter at jeg kjøpte det.. Jeg kan ikke spille noe som har med half-life å gjøre for da låser maskinen seg bare.. bios vil ikke auto allokere cpu'en min så der må jeg låne min søsters cpu hver gang jeg har reset'et bios... Explorer.exe klikker i windows støtt og stadig.. spesielt hvis jeg skal åpne en video fil, men ellers også.. det skjer konstant.. og ting er akkurat det samme fordi om jeg formaterer og legger inn windows på nytt.. sikkert noe jeg har gjort over 100 ganger nå.. jeg tror at det eneste spillet jeg kan spille uten problemer er warcraft... cpu'en kan jobbe som en gal uten at jeg gjør noe som helst.. da må jeg stoppe explorer.exe og starte prosessen på nytt igjen.. da er den normal igjen.. hva kan all denne dritten skyldes.. har jeg programvare feil et sted? isåfall hva kan det være? Torgeir Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Lett etter virus! Kjør et SPYware program og sånt! Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Siden prosessoren din ikke blir gjenkjent, så høres det ut som et akutt tilfelle av gammel BIOS. Oppgrader!! Hvordan. Edit: Med det samme du er på nedlastingssiden, hent alle de nyeste driverene også. Endret 17. juni 2004 av sofTest Lenke til kommentar
petterg Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Finn på et bedre emne felt! Det er ganske sikkert et problem med hovedkort, cpu eller ram. Siden du må bruke din søsters cpu når du har resatt bios, kan du jo prøve å fortsette å bruke hennes cpu i et par spill for å se om du har de samme problemene. Dersom problemene ikke forsvant med bytte av cpu kan du prøve med din søsters ram også. Er det fortsatt problemer er det nok hk som er problemet. Du kan sikkert da prøve med din søsters hk i kombinasjon med alle andre delene i din pc. (din egen cpu, ram, hd, osv.) Siden dette er et bytte av hk må du spandere en reinstall av windows, igjen. Nå burde problemene være borte, og du får skaffe deg et nytt hk på garantien. Lenke til kommentar
BilkY Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 har kjørt alt av spy/ad-ware programmer og virusprogrammer.. får låne hennes pc noen dager og se om jeg finner synderen, men jeg lurte på om det kunne være skjermkortet mitt?? får bare prøve det og.. får prøve alt.. takk for svarene Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Søk etter virus. Jeg har nylig hatt erkez.B og den kjørte kode i explorer slik at den brukte 100% av prosessor. Selv om norton antivirus var oppdatert så oppdaget den ikke viruset som sannsynligvis hadde kommet inn en tid i forveien. Last ned og kjør disse virusfixene fra symantec og se om det hjelper. Disse er de hissigste ormene/virusene som herjer nettet nå for tiden. Last ned erkez removal tool her Last ned sasser removal her Last ned netsky removal tool her Last ned blaster removal her Prøv dem og se om det hjelper. Ellers har jeg ingen gode forslag da problemet ditt ikke ringer noen bjeller hos meg. Ønsker deg lykke til og håper du finner ut hvor feilen ligger Sveinl. Endret 18. juni 2004 av Sveinl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå