RickRoll Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg er av den typen som det skal mye for å imponere. Men da jeg la inn en ordre hos Netshop tok det under 20 minutter fra jeg sendte bestillinga til den var bekreftet ferdig pakket og sendt. Så tok det under halvannen time før den var registrert innlevert på postkontoret på Stokke! DETTE var noe annet enn _komplett_!!!! Selv jeg er imponert når pakka er på posten i løpet av under 2 timer! Ære være Netshop! Ser nå at de er like gode som sitt rykte... Lurer på om jeg har pakka i morra tidlig? Har mest vel sannsynlig det siden jeg bor i Telemark. Men uansett: Go, Netshop! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Slikt burde flere nettbutikker lære av Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Slikt burde flere nettbutikker lære av Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jupp, sendte mitt R9800Pro i retur (defekt) på en Tirsdag, fikk et nytt tilbake allerede på Torsdag. Sykt bra! Lenke til kommentar
Myr Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 La inn min ordre hos netshop i går kveld,og vart sendt i dag og ligger på stokke.. Hmm..hvor er i grunna stokke? noen som veit de? Vanlig vis når eg bestiller så tar det 3dager før eg får pakken.Da altso fra komplett,microplex.men det er vell i grunna vanli Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 den dagen netshop får like mye kunder som komplett.no, så spørs det om de er like kjappe og få bestillingen bekreftet ferdig pakket og sendt Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 La inn min ordre hos netshop i går kveld,og vart sendt i dag og ligger på stokke..Hmm..hvor er i grunna stokke? noen som veit de? Vanlig vis når eg bestiller så tar det 3dager før eg får pakken.Da altso fra komplett,microplex.men det er vell i grunna vanli Stokke er like utenfor Tønsberg. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) den dagen netshop får like mye kunder som komplett.no, så spørs det om de er like kjappe og få bestillingen bekreftet ferdig pakket og sendt Helt riktig, når Netshop blir såpass store som Komplett, så blir nok behandlingstiden økt en god del regner jeg med :/ Endret 17. juni 2004 av lavizh Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jada, ta sorgene på forskudd, folkens! La nå tvilen komme Netshop tilgode, de har gjort en veldig bra jobb hittil, og jeg satser på at de vil gjøre det i fremtiden også. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Sendte en email hendvendelse til netshop. Venta 2 dager, sendte email på ny - "purring" Så fikk jeg svar at email var mottatt og at det bare var å vente, og at email ville bli besvart.. Fikk email dagen etter med omtrent alle spm. Grunnet for at det tok så lang tid var at de måtte ha svar fra noen produsenter/leverandører for å finne ut av mine spm.. Bra gjort av netshop. Likte spesielt at de bekreftet at email var mottatt og ville bli besvart.. Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Og så var pakka ankomstregistrert mitt postkontor! Den kom kl 8.30 i dag. Bestilte i går kl.14.41. Fikk bekreftelse på at alt var pakket og klart kl. 14.56 og nå trenger jeg bare å hente pakka på posten. (Bare så synd at jeg ikke har mulighet før seinere i dag eller i morra uansett ) Men godt jobba netshop Dere fikk pakka til meg på litt under 18 timer etter at jeg bestilte! Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 den dagen netshop får like mye kunder som komplett.no, så spørs det om de er like kjappe og få bestillingen bekreftet ferdig pakket og sendt Helt riktig, når Netshop blir såpass store som Komplett, så blir nok behandlingstiden økt en god del regner jeg med :/ Dersom Netshop prioriterer like godt når den tid kommer, antar jeg at de ansetter flere folk i pakkingen for å holde tempoet. Husk at jo mer du selger, jo flere har du råd til å ansette Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 netshop høres ut som en engel i forhold til visse andre nettbutikker. hvordan hadde det vært om det ble lagt en "poll" om hvilken nettbutikk en syntes var best? ...eller hva? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Det som er bra med netshop er også utformingen og all informasjonen på nettsiden. De gjør ikke som komplett og bare legger ting ut for salg uten å skrive specs eller noe vareinfo. Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Det som er bra med netshop er også utformingen og all informasjonen på nettsiden. De gjør ikke som komplett og bare legger ting ut for salg uten å skrive specs eller noe vareinfo. Lenke til kommentar
Bjoern- Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Det er alltid hyggelig å oppleve at webshopene virkelig får deg til å føle at ting går på skinner. Er ofte det lille ekstra som gjør at en blir stamkunde! Kommer ihvertfall til å ha et ekstra øye med denne nettbutikken når nye ting skal kjøpes inn. G J edit: Skriveleif Endret 18. juni 2004 av Bjoern- Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Har lagt in bruker erfaring på netshop. 6'er (of course). men den er ikke gått igjennom systemet til hw.no enda Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Så tok det under halvannen time før den var registrert innlevert på postkontoret på Stokke! DETTE var noe annet enn _komplett_!!!! Men uansett: Go, Netshop! Har selv opplevd dette med komplett en del ganger... så jeg tror det er litt opp og ned.... Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Og så legger de litt digg i pakka da. Alltid hyggelig å åpne pappeska og se at det ligger sjokolade eller drops der Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Så tok det under halvannen time før den var registrert innlevert på postkontoret på Stokke! DETTE var noe annet enn _komplett_!!!! Men uansett: Go, Netshop! Har selv opplevd dette med komplett en del ganger... så jeg tror det er litt opp og ned.... Vil nok påstå at det ikke er kun netshop som har dratt det stuntet der. Har hatt det fra mange webshoper, utenom it-butikken da. De har jo knapt nok noe på lager, 1mnd leveringstid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå