karasjok Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Vet at man kan løse ut en CD med musa fra " Min Datamaskin " ,men hvordan kan man mate inn en CD. Vet at jeg har gjort det før, kanskje jeg hadde tilleggs program for det ( XP Pluss? Eller noe sånt). Litt kjedelig å gå til PC´en bare for å skyve CD skuffen inn igjen, har PC´en stående 3 meter unna (null støy). Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hvordan gjør du det når du skal skifte plate? Hiver du den i spilleren fra tre meters avstand? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Høyreklikk på CD-ROMen og velg Eject-knappen igjen så skal den fyke inn tror jeg. Men, heh, hva er vitsen med å ta CDen inn og ut hvis du ikke skal bytte CD? Og hvis du først skal bytte CD, så hvorfor ikke skubbe inn CDen i trayet etterpå? (Samme som Rikky sa egetnlig ) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Tør jeg anbefale å lage ISOer og bruke daemon-tools ?? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Høyreklikk på CD-ROMen og velg Eject-knappen igjen så skal den fyke inn tror jeg. Men, heh, hva er vitsen med å ta CDen inn og ut hvis du ikke skal bytte CD? Og hvis du først skal bytte CD, så hvorfor ikke skubbe inn CDen i trayet etterpå? (Samme som Rikky sa egetnlig ) Måtte selvfølgelig prøve, men nei....det funket ikke. mvh Pantera Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 startbar programmet som du finner under "typiske må ha program" tråden Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Statbar, testa det nå og det fungerte ypperlig Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Tør jeg anbefale å lage ISOer og bruke daemon-tools ?? $mkdir /mnt/iso $mount -t iso9660 ~/iso/spill.iso /mnt/iso Endret 19. juni 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Tør jeg anbefale å lage ISOer og bruke daemon-tools ?? $mkdir /mnt/iso $mount -t iso9660 ~/iso/spill.iso /mnt/iso Hvis du ser på det første innlegget virker det som at han bruker whinedoze XP.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå