Raring Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Går dette ann? Tar ikke knoppix noe plass siden den kjører fra CDen? Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Knoppix kjører 100% fra en CD, ja. Ja, hvis du setter CD stasjonene i høyere boot prioritet harddiskene, vil alle bootable CD-er som står i CD spelleren (som fex Knoppix, eller XP CD-en) lastes istedenfor det som ligger på harddisken. Vil du boote Windows igjen da, er det bare å ta ut Knoppix CD-en. Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hiver meg på denne her.Har så vidt begynt å snuse litt på linux og ville prøve litt.Lastet ned Knoppix og brendte den på en cd.Cd'n bootet,men fikk opp noe tekst i dos jeg ikke skjønte en dritt av for å si det mildt.Fikk inntrykk av at den ville skrive til A:\,men så var det stopp.Hvordan booter jeg dette greiene her?Er veldig lysten på å prøve noe nytt. Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hiver meg på denne her.Har så vidt begynt å snuse litt på linux og ville prøve litt.Lastet ned Knoppix og brendte den på en cd.Cd'n bootet,men fikk opp noe tekst i dos jeg ikke skjønte en dritt av for å si det mildt.Fikk inntrykk av at den ville skrive til A:\,men så var det stopp.Hvordan booter jeg dette greiene her?Er veldig lysten på å prøve noe nytt. Vel, Ikke dos, men bios. Det er ikke alle maskiner som klarer å boote knoppix, av forskjellige grunner. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Flytter denne til programvare->Linux&Unix for det er der den hører hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå