Frank VP Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hei! Har laget noen filmer som jeg har komprimert med dr divx så de har blitt divx filer som man trenger den nyeste codecen for å spille av. Men er det mulig å importere disse divx filmene i adobe after effects erller adobe premiere pro? hos meg så virker ikke filmene hvis jeg prøver å importere de, det samme gjelder flere andre divx filmer jeg prøver å importere Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 ... - les litt i de andre trådene da :S ... Uansett, hvorfor komprimere noe slikt som dette å miste MASSE kvalitet. Ikke komprimer noe om du egentlig ikke MÅ! Lenke til kommentar
Frank VP Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 har lest mange andre, men klarer ikke finne en det står hva man må gjøre. Har laget noen filmer selv som jeg har komprimert i divx for at de skal ta mindre plass ogg kunne legges ut på internett, mister ikke så mye kvalitet. Men så skulle jeg ha redigert disse filmene igjen. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Er lurt å alltid ha orginalen og så kan du lage komprimering ut av den. Har man for liten plass kjøper man 200GB harddisk til. koster bare rundt 1200-1500 kr nå for tiden. Kjøpte en Seagate 7200rpm 200GB 8mb cache. Veldig stillegående. Bruker denne til lagring av backupfiler fra videoredigereing. For kjører 2 stk 60GB i raid og en 60GB til OS. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Ellers så lagrer man bare en master på dv-tape. Koster fra en 60 kr. pr time. Synes nå personlig at det er bedre enn en harddisk. Billigere også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå