Gå til innhold

Rolige sanger til ballet..

majuz

Anbefalte innlegg

jeg skal være DJ på sommer ballet vårt i mrgen og har litt problemer med og finne noen rolige sanger som er gode og danse etter.. trenger hjelp her!!! jeg har 73,9 giga med MP3`er så jeg har nok de dere foreslår!!!

Endret av majuz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den er utrulig kul.. trenger fler tips for det er et ball som er ifra 7-11 og da må jeg ha en god del musikk.. hvilken sang skal jeg ha til konge og dronning dansen?? det er en ifra WITHIN TEMPTATION som er utrulig bra men husker ikke hvilken!!!

Lenke til kommentar
Procul Harem(?) - Whiter shade of pale

Bridge over troubled water

Stairway to heaven

3 geniale slowdans sanger!

hvem er det som synger desse sangene.. fant 10 forskjellige artister på Bridge over troubled water foreksempel..

Endret av majuz
Lenke til kommentar
den er utrulig kul.. trenger fler tips for det er et ball som er ifra 7-11 og da må jeg ha en god del musikk.. hvilken sang skal jeg ha til konge og dronning dansen?? det er en ifra WITHIN TEMPTATION som er utrulig bra men husker ikke hvilken!!!

Mener du at du skal ha en sang fra Within Temptation til konge- og dronningdansen? :dontgetit:

Jeje, eneste sangen jeg husker omtrent fra de må vel være Ice Queen.

Lenke til kommentar

Mener du at du skal ha en sang fra Within Temptation til konge- og dronningdansen? :dontgetit:

Jeje, eneste sangen jeg husker omtrent fra de må vel være Ice Queen.

tror ikke det var den.. hmm husker ikke helt..

Lenke til kommentar

Jeg antar at det er et skoleball, og da er det ingenting som slår sanger fra diverse boyband som Blue, Westlife osv...

Og vær så snill og si at du ikke kommer til å spille samme sang 2 ganger i løpet av kvelden. Det er sinnsykt irriterende :p

EDIT: Den nye Blue sangen bør vel funke...

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
Jeg antar at det er et skoleball, og da er det ingenting som slår sanger fra diverse boyband som Blue, Westlife osv...

Og vær så snill og si at du ikke kommer til å spille samme sang 2 ganger i løpet av kvelden. Det er sinnsykt irriterende :p

EDIT: Den nye Blue sangen bør vel funke...

den nye blue sangen??? skal ikke spille den samme sangen to ganger nei... det er en som er bra ifra lions king... hva er det den heter... boyband er nok ut her ja...

Lenke til kommentar

East 17 - Stay another day (var kongen på haugen i sin tid)

Counting Crows - Colorblind

Jimmy eat world - Hear you me

Jimmy eat world - My sundown :love:

Michael Jackson - Earth song

Lifehouse - Storm (kanskje for slow)

Robbie Williams - Angles

edit:

Aaliyah - Miss you

Wet wet wet - Love is all around

TQ - Westside (?)

Michael learns to rock - The actor

Jason Wade - You belong to me

Foreigner - I wanna know what love is

Extreme - More than words

Queen - Love of my life

Queen - These are the days of our lives

Endret av dub
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...