Deadringer Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Jo, men det er lattis å si at de suger fordi dem ikke spiller musikk som er like teknisk som Meshuggah. Å si at Travis Barker er en dårlig trommis, gidder jeg ikke kommentere en gang. Det sier bare om hvor lite enkelte her kan om å spille trommer. 5641537[/snapback] 1. Jeg synes de suger fordi de ikke klarer å lage musikk som appelerer til meg. Jeg har aldri sagt at musikken er dårlig fordi de ikke spiller teknisk. 2. De ferreste er så tekniske som Meshuggah!! 3. Hvor har jeg sagt at Barker er en dårlig trommis? Men du kan jo plassere han vedsiden av Tomas Haake, så tar det nok ikke lang tid før han løper gråtende av scenen med det stusselige lille trommesettet sitt og resten av fucktardene i blink. edit: liten endring Endret 21. februar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Jo, men det er lattis å si at de suger fordi dem ikke spiller musikk som er like teknisk som Meshuggah. Å si at Travis Barker er en dårlig trommis, gidder jeg ikke kommentere en gang. Det sier bare om hvor lite enkelte her kan om å spille trommer. 5641537[/snapback] 1. Jeg synes de suger fordi de ikke klarer å lage musikk som appelerer til meg. Jeg har aldri sagt at musikken er dårlig fordi de ikke spiller teknisk. 2. De ferreste er så tekniske som Meshuggah!! 3. Hvor har jeg sagt at Barker er en dårlig trommis? Men du kan jo plassere han vedsiden av Tomas Haake, så tar det nok ikke lang tid før han løper gråtende av scenen med det stusselige lille trommesettet sitt og resten av fucktardene i blink. edit: liten endring 5641768[/snapback] 1. Ok. Da er den misforståelsen oppklart. 2. Enig, så enig. Uten at jeg synes det gjør bandet kulere. Men da prater vi jo igjen om hva som appelerer til hva. 3. Den uttalelsen var myntet på en post lenger opp. Beklager om du fikk intrykk av at jeg skjøt mot deg. Haake har kanskje den villeste koordinasjonen jeg har hørt. Uansett klarer jeg ikke å synes at trommisser som programmerer trommene sine (på den siste skiva) er noe særlig; og ja, jeg er klar over at han gjør greiene live. Synes uansett at Barker har en mer funky groove en hva Haake har. Men det har jo med musikkstil å gjøre. btw: De har uansett gjort en sinnsyk jobb med Drumkits From Hell, om du har testet de samplingene. Endret 21. februar 2006 av Svendheim Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Da kan vi være enige om å være uenige da edit: Groove eller ikke. Haake eier de aller, aller fleste! Endret 21. februar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Da kan vi være enige om å være uenige da 5642004[/snapback] Hehe... Er ikke verre en det. Endret 21. februar 2006 av Svendheim Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Dere snakker om kjente eller ikke kjente band ,og da vil jeg si at de ikke kjende er best, for de spiller nett slik de vil, og ikke etter hva folk mener, du ser bare på Dimmu borgir feks, de gamle sangene deres er MYE bedre enn de nye! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Dere snakker om kjente eller ikke kjente band ,og da vil jeg si at de ikke kjende er best, for de spiller nett slik de vil, og ikke etter hva folk mener, du ser bare på Dimmu borgir feks, de gamle sangene deres er MYE bedre enn de nye! 5642342[/snapback] Nå om dagen klarer de ikke spille de gamle sangene bra en gang. (Hint: Re-recorden av Stormblåst) Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 En god låt er en god låt, uavhengig av hvem som framfører den. Det blir derfor litt vanskelig å putte musikksmaken min i noen bestemt sjanger. Jeg er åpen for det meste som innebærer gitar(er) og trommer... Tilfeldighetene vil det slik at ganske mye av musikken min kan kategoriseres som "progressiv rock", men dette er en vid bås. Artister som Camel og Yes likner ikke stort på hverandre, men begge puttes i samme kategori. Hm. Favorittlåter nå for tida er "Bend and Break" av Keane, "In Earnest" av The Tangent og "The Baying of the Hounds" av Opeth. Tre vidt forskjellige typer musikk, men sånn må det bare bli. Det er evig mye god musikk i verden! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Dimmu har aldri vært spesielt bra, de spiller pop, med gitarer, vrengpedaler og god trommis, mixet til å låte som black metal. de har forsåvidt gjort det siden darkness enthroned triumphant skiva. kan jo se at det appelerer til de som tror de også kan bli metaller. ignorant undergravelse av sjangeren. meshuggah nevnes over her, nydelig musikk. Endret 21. februar 2006 av Demogorgon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå