W Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Trance, hardhouse, hardstyle, hardcore og happy hardcore. Hører også litt på noe rock. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hardrock, Metal, Heavy Metal, Rap, Hip Hop, Industrial, House, Psychodelic Techno, Trance, Disco, Electronic, Slow. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Råkkenråll og metal i (nesten) alle varianter ...og ellers litt jazz, fusion, trip hop, klassisk, drum/drill 'n bass, ambient blablabla Lenke til kommentar
Snowthorn-Artanis Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg liker litt av alt jeg, så kan ikke gi noen spesiell sjanger. Kent er mitt loveband, ellers så liker jeg litt av alt. Jeg har en audioscrobbler trallalala. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 liker litt av alt jeg også egentlig.. men hører mest på Blink 182 Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg liker Black metal/Symphonic black metal, death metal, industrial metal, Doom metal, Electronic metal, Gothic metal, Folk/Viking metal, Progressive metal, Speed/Thrash metal, ambient m.m Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) i prioritert rekkefølge; indie rock, klassisk rock, singer-songwriters, blues, progressiv rock, ambient (electronica/postrock), progressiv metal, klassisk musikk, new wave Endret 19. februar 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 get it.. du kan mange ord! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Symfonisk progrock, spacerock, og samtids-folkemusikk. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Rock & Metal, enkelt og greit! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Liker storsett det meste... Bare ikke sånn kjempe begeistret for rap og electronika.. ( med visse unntak da seff ) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 get it.. du kan mange ord! 5632107[/snapback] Er det noe der du ikke forstår? Vanlige, musikkinteresserte mennesker burde kunne vite hva de sjangrene han nevner innebærer. Selv om du hører på pop-punk og annen drit trenger du ikke gjøre narr av folk som har mer peiling enn deg selv. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 drit? Blink 182 er amerikas mest kjente PUNK-ROCK band. Unnskyld at jeg ikke pugger musikksjangre da, har hobbyer jeg! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) drit? Blink 182 er amerikas mest kjente PUNK-ROCK band. Unnskyld at jeg ikke pugger musikksjangre da, har hobbyer jeg! 5637056[/snapback] Sier det igjen jeg. De trenger ikke være gode selv om de er kjente. Blink 182 er et godt eksempel. Edit: Og de spiller pop-punk. Ikke punk-rock. Endret 20. februar 2006 av kaiern Lenke til kommentar
master air Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Kaiern, det er ikke noe vits å fortelle han at blink spiller pop-punk, bare la han leve i troen om at han hører på punk-rock. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Du har vel hørt veldig mange av sangene deres kan jeg tenke meg..! Når de er amerikas mest kjente, tror jeg det sier litt *leravdeg* Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Du har vel hørt veldig mange av sangene deres kan jeg tenke meg..! Når de er amerikas mest kjente, tror jeg det sier litt *leravdeg* 5637080[/snapback] Har hørt en del, dessverre. Britney er forbanna kjent hun også, det forrandrer ikke det faktum at hun er helræva. Eller? Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Selv om jeg kanskje ikke liker musikken hennes, betyr ikke det at hun ikke er flink til å synge!? Nå veit ikke jeg hvor mye data som er innvolvert da.. Men selv om du ikke liker Blink 182, så betyr ikke det at de ikke er flinke til å spille! Kan du forresten nevne 20 sanger av dem? Lenke til kommentar
master air Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Vel, i følge anietsoj så må hun være verdens beste artist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå