dajjan Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hei,fikk idag min nye xp 3000+ prosessor i posten... Problemet er bare det at han karen som skulle hjelpe meg med og skifte prosessor,ikke kunne hjelpe meg før langt ut i neste uke...og jeg vil ha prosessorren på plass IDAG!!!visst dere skjønner min trang! Så visst en av dere har en idiotsikker guide til hvordan man skifter en cpu,hadde det vært fint,har skiftet masse deler i pc før,men aldri en cpu(engang må jo være den første) Takker for svar Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 -Sørg for å ikke ha statiske spenninger i kroppen -Ta av cpu vifta -ta av den gamle CPUen -Sett på den nye :> Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Du må også ha kjølepasta mellom kjøler og cpu.Se i guiden her på HW,der står det nøyaktig beskrevet med bilder.Det står her Endret 17. juni 2004 av Morten K Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Fra fleip til revolver, hvis du søker litt rundt på google finner du kanskje en film som viser hvordan man skifter en cpu! Lenke til kommentar
Shader Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Du må også ha kjølepasta mellom kjøler og cpu.Se i guiden her på HW,der står det nøyaktig beskrevet med bilder.Det står her Nei, du må ha det mellom cpu og socket! Endret 17. juni 2004 av Shader Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Du må også ha kjølepasta mellom kjøler og cpu.Se i guiden her på HW,der står det nøyaktig beskrevet med bilder.Det står her Nei, du må ha det mellom cpu og socket! "Ikke gjør som mora di sier!" Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Du må også ha kjølepasta mellom kjøler og cpu.Se i guiden her på HW,der står det nøyaktig beskrevet med bilder.Det står her Nei, du må ha det mellom cpu og socket! hallo..dette var slemt gjort... vi er her for å hjelpe ikke ødelegge... Lenke til kommentar
Shader Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Du må også ha kjølepasta mellom kjøler og cpu.Se i guiden her på HW,der står det nøyaktig beskrevet med bilder.Det står her Nei, du må ha det mellom cpu og socket! hallo..dette var slemt gjort... vi er her for å hjelpe ikke ødelegge... det var bare tull da.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Kan begynne med å se videoene her Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Fra fleip til revolver, hvis du søker litt rundt på google finner du kanskje en film som viser hvordan man skifter en cpu! Fins det noen slike filmer? Se denne tråd; http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=257403&hl= Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Kan jo informere om at det gikk overraskende bra... Hadde litt angst for og lage riper i hovedkortet med skurjernet,men det gikk veldig bra.... Litt Stolt nå Endret 17. juni 2004 av dajjan Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Fra fleip til revolver, hvis du søker litt rundt på google finner du kanskje en film som viser hvordan man skifter en cpu! Fins det noen slike filmer? Se denne tråd; http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=257403&hl= Se på posten rett over din Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Nårtid ble det en film? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Nårtid ble det en film? Oki, det er flere kortfilmer da... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Whops. Så på feil link, beklager Alle de filmene hadde jeg allerede sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå