Litejk Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Spillet er IKKE bra. Har prøvd det på XBOX og jeg må si at det meste er dårligt med dette spillet. Latterlig AI, latterlige kontroller, sinnsykt ensformig...tja, en meget dårlig, under middels spill. Noe som irriterer meg da Driver 1 er et spill jeg likte utrolig godt da det kom ut i 98. ja men eg liker gta 3 og vice city.. og det er ensformigt...men det er kjekt.. går det an og stjele biler nett som gta..? Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Fatter ikke helt jeg. Jeg pleier å være enig med omtaler av proffesjonele magasin og websider , men når det gjeller driv3r er jeg uenig med de fleste. Jeg synes spillet er meget bra , ikke utmerket , men meget bra. Bra grafikk , bra gameplay , bra holdbarhet ( typisk spill du drar fram iblandt pga take a ride funksjonen). Er enig at når du springer rundtomkring utenfor bilen ikke er i verdensklasse , og kan ødelegge litt , men jeg ser på det som en bonus. Kjøringa er bare så gøyalt , deilig grafikk spesielt krasjinga. Litt overdreven gravitet men det synes jeg passer spillet , jeg trenger ikke helt realistiske spill skjønner dere Jeg ville gitt spillet en 8 (sterk 7`er) av 10 hadde jeg gitt dette spillet en karakter Og Litejk , det går an å stjele biler Pluss nå kan du kjøre ned folk , vet ikke helt om dette gikk på 2`en , men på 1`en var det ikke mulig å kjøre ned folk Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Liker du ikke Driver 3 så liker du ikke GTA serien og liker du ikke GTA serien så fortjener du ikke engang å lese denne threaden engang Syns det var kongespill jeg ... kjøringa var mye bedre enn hva GTA Vice City men å gå utav bilen var litt helvete siden ene analogsticken styrte camera mens det andre styrte movements. Er som å styre 2 muser helt umulig ! Men story, bil, lyd gjorde alt ganske bra syns jeg...grafikken var O.K ! Ikke ræva men okey. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg ser ikke noe spesielt frem til Driv3r. Om dere ser omtalene som er kommet til nå blir spillet banket ned i støvlene av kritikk, og ligger på et 3/4 av 10 poeng nivå. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Apropos VC: I TV-reklamen ser du cheetah'n(Ferrari testarossa-lookalike) og den rosa båten, og ser du her har de rippa anda mer fra GTA. Liker ikke Driv3r jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå