Gå til innhold

Driver 3 kjem det til pc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, Driver 3 kjem til pc. Lanseringsdatoen er 26/11/2004

Du kommer dessverre med litt villedende informasjon her. Driv3r kommer til PC, men det er ikke fastsatt noen som helst dato, i hvert fall ikke for Europa. Den eneste datoen Atari har bekreftet overfor Gamer.no er "4. kvartal 2004".

Her er vår produktside: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=14987 - Slike produktsider, med norsk lanseringsdato, finner dere ved å søke på hele, eller deler av produktnavnet i Gamer.nos søkemotor. :-)

Lenke til kommentar

Hehe... Er er ikke noe driver fan, men spill som kommer "et eller annet kvartal" kommer gjerne 2-6 kvartal senere, skal ikke være noen gledesdreper, men spill produsentene holder sjelden hva de lover ;)

Edit: Post nummer 100!!!

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Spillet er IKKE bra. Har prøvd det på XBOX og jeg må si at det meste er dårligt med dette spillet. Latterlig AI, latterlige kontroller, sinnsykt ensformig...tja, en meget dårlig, under middels spill. Noe som irriterer meg da Driver 1 er et spill jeg likte utrolig godt da det kom ut i 98.

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet til PS2 i helga.. Og førsteintrykket mitt er at det er dårlig. AI'en suger verre enn tampong reklamer. Bevegelsene til hovedpersonen er stive og klumpete. Grafikken overbeviste meg heller ikke spesielt. Kontrollene også er litt klumsete lagt opp syns jeg.

Jeg er ny til Driver serien, og hadde store forventninger til spillet. Men dette skuffa meg stort. 600 spenn ut vinduet for min del ihvertfall :-(

Eneste pluss er de små tilleggs modusene ved siden av Story moden. F.eks Surivial, der du skal overleve lengst mulig med tonnevis at polti i hælene..

Lenke til kommentar
Kjøpte spillet til PS2 i helga.. Og førsteintrykket mitt er at det er dårlig. AI'en suger verre enn tampong reklamer. Bevegelsene til hovedpersonen er stive og klumpete. Grafikken overbeviste meg heller ikke spesielt. Kontrollene også er litt klumsete lagt opp syns jeg.

Jeg er ny til Driver serien, og hadde store forventninger til spillet. Men dette skuffa meg stort. 600 spenn ut vinduet for min del ihvertfall :-(

Eneste pluss er de små tilleggs modusene ved siden av Story moden. F.eks Surivial, der du skal overleve lengst mulig med tonnevis at polti i hælene..

Survival er litt stilig ja, men dette moduset hadde ikke samme innvirkning på meg nå som da jeg prøvde det for første gang i 1eren. Det virker til at du og jeg er enige med de negative punktene spillet sliter med. Det virket veldig lovende og jeg gleda meg til det skulle komme ut...burde ikke ha brydd meg.

Jeg er redd for at det samme kan skje med STALKER :wow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...