Høyland Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) #emnetittel endret# Hvordan kan jeg fjerne tidligere windows intallasjoner? (selve os) Har 4 xp å velge mellom når jeg starter opp men bare 1 virker (visste ikke hvor jeg skulle poste dette, siden det ikke har med hardware å gjøre) Endret 17. juni 2004 av It's me Lenke til kommentar
It's me Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (visste ikke hvor jeg skulle poste dette, siden det ikke har med hardware å gjøre) Og derfor postet du under "annet om hardware"? Denne passer godt under "Programvare" --> "windows". Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 en format c: (eller hva din os disk er) er ikke og forakta .. det og instalere fler os oppå hverandre er adri en god i ide selv om det er for og reparere ... Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Det FtZ- foreslår er å slette hele C: partisjonen for å fjerne bot.ini filen. Men jeg vil si at det er mye bedre å endre den manuelt enn å slette den. Trykk på Start og velg Run. Skriv msconfig og trykk på BOOT.INI. Her kan du sjekke om alle elementene faktisk viser til en rett installasjon. Dette gjøres ved å trykke på knappen Check All Boot Paths. Etter dette skulle problemet være løst. Endret 17. juni 2004 av aadnk Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 kan garantere er at det er masse drit som ligger og tar plass og kanske lager krøll win er ikke så glad i og bli instalert om og om i gjen som her et tilfellet Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Joda, det går fint å re-installere Windows, men det hender at boot.ini ikke blir oppdatert riktig.... I dette tilfellet ewr det bare å åpne boot.ini som ligger på c:\ (Filen er skjult) der ser du de 4 valgene som du har i oppstarten og du kan slette de 3 som ikke virker. Værre er det ikke! Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Så riktig, så riktig ang boot.ini... Men ser du også spør om hvordan slette selve OS. Bare slett Windows-mappen som inneholder det OS'et som ikke virker/du ikke bruker eller formater ev. partisjonen du har installert det på. OBS: Pass på å ikke slette den Windows som faktisk virker/du bruker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå