B4stian Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Samsung har nettopp sluppet en 2 mp's mobil i Syd-Korea, mobilen vil komme hit ved slutten av 2004, eller starten av 2005 opplyser Samsung. Mobilen er såklart en klapptelefon som de andre, og har fått navnet: Samsung SPH-V400. Samtidig som 2 mp kommer til Norge, lanseres 3.2 mp i Syd-Korea, så vi henger etter.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 hehe vi vil alltid henge etter hvis vi ikke får ett stort merke i skandinavia som henger seg på megapixel bølgen. Men tviler på at den kommer før 2005.. Uheldigvis :'( Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 hehe vi vil alltid henge etter hvis vi ikke får ett stort merke i skandinavia som henger seg på megapixel bølgen. Men tviler på at den kommer før 2005.. Uheldigvis :'( Merkelig det der, er vell NOEN i skandinavia som kan lage mobiltelefoner ? .. De burde i hvertfall få rompa i gir, for visst de kommer med en GOD modell, FINT design, GODT kamera, god skjerm og godt med minne.. Så vet jeg om mange mennesker som blar opp :=) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 hehe vi vil alltid henge etter hvis vi ikke får ett stort merke i skandinavia som henger seg på megapixel bølgen. Men tviler på at den kommer før 2005.. Uheldigvis :'( redaktøren for skandinavia sa at han ikke visste om de skulle slippe den til julesalget eller etter nyttår.. men jeg tror nok at det blir i 2005! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Ericsson er jo svensk da... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 og japansk.... Ericsson er svensk, men Sony Ericsson, en datterselskap av Sony og Ericsson er japansk og svensk. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 At Ericsson er svensk spiller liten rolle. Ericsson sluttet å lage mobiler for lenge siden. Som nevnt: SE er japansk/svensk. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 hehe, samma om sony ericsson er svenskt eller koreanskt da, sålenge de lager brae telefoner. Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 og japansk.... Ericsson er svensk, men Sony Ericsson, en datterselskap av Sony og Ericsson er japansk og svensk. å, sorry jeg leste feil jeg trodde det stod Sony Ericsson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå