LarsCB Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hei Jeg har akkurat bestilt meg en Dell Axim X30. Så lurer jeg på om noen vet om programmer som jeg kan bruke til å fjernstyre foreksempel en playlist som ligger i stasjonærpcen min. Jeg ønsker altså at musikken skal spilles av på stasjonærpcen, men jeg skal kunne velge hvilken musikk på Aximen... Hilsn LarsCB Lenke til kommentar
bbrekka Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Du kan jo teste IRemote. Jeg har ikke brukt det så aner ikke om det er et bra verktøy, men det skal fungere. Lenke til kommentar
soft Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Du rekker sikkert å slite ut den remoten du har før du får den X30'n anyway :-) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 kan hende bemused også fungerer for deg, det funker slik som du vil ha det Lenke til kommentar
LarsCB Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Takk for svar :-) Ville bare si at jeg fant fram til RUDEO. Dette styrer Windows media player helt genialt. -LarsCB- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå