arr1000 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg har problemer med at telefonen restarter av seg selv. Den stopper ved inntasting av pinkode. Telefonen har firmware nr. 16. Er det noen andre som har problemer med denne telefonen? Hva er seneste firmware? Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hei. Har hatt samme problem. Pluss at det tar lang tid mellom kvar ting som skjer "Vent litt" står heile tida. Ein gang låste telefonen seg med den beskjeden... etter 2 minutt tok eg ut batteriet for å få starta den oppigjen. har også FW16 Har sendt mob inn til service for oppgradering av firmware.. skal sjekke på elkjøp i morgon om dei har fått den tilbake. leverte onsdag i forrige veke. Kjem tilbake med meir info når eg har fått den.. (PS.. trur siste firmware er 20 men det er berre service senter som kan oppgradere, Siemens har ikkje lagt ut noko FW til denne telefonen på nettet) Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 okay! fekk tilbake telefonen min sist veke. 6 veker tok det før eg fikk den tilbake. (men det var vel fordi det var ferie akkurat når eg hadde den på service) Dei oppgraderte Firmware frå 16 til 20... Kan ikkje akkurat sei at eg merka nokon forskjell. Eg veit ikkej kva som er nytt i versjon 20. Du kan jo prøve å sende den inn. kanskje det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå