Gå til innhold

Trådløst tilkobling av Xbox

Persan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på at dette kommer offisielt ihvertfall ettersom det ikke er avsatt plass til noe slikt. Då må det isåfall finnes et eller annet som du kan koble til ethernet inngangen på xboxen og som så kan motta signaler og sende dem videre til xbox-en. Om noe slikt finns tviler jeg litt på men....

Lenke til kommentar

Må bøye meg i støvet :) Burde tydeligvis undersøkt litt nøyere akkurat dette tydeligvis :blush:

Uansett interessant å vite, riktignok har jeg ikke wlan selv for tiden da :hmm:

Edit: undersøkte saken litt nærmere men kan ikke se at noen i Norge selger noe slikt noe... så derimot at the console corner hadde en slik en. Prisen var dog relativt drøy, så du må nok betale litt ekstra for å unnga spaggetirotet med ledninger...

(Usikker på om man må ha enda en slik boks for PC-en, isåfall blir det litt vel mye av det gode syntes jeg...)

Søkte litt på de to dlink versjonene og de koster desverre fra 775 og oppover så det er relativt dyre greier...

Endret av b_cybe
Lenke til kommentar

Ser ut som det koster flesk av en eller annen grunn... (er antageligvis fordi markedet ikke er så veldig stort...)

Den der var ihvertfall litt mer nøytral enn 3com sine ihvertfall (ettersom den er svart...)

Lykke til ihvertfall!

Lenke til kommentar
Er det mulig å bytte nettverkskortet bak i Xbox`en med et trådløst kort man vanlig bruker i pc`en? Linksys 54 MB

...jeg har innstalert evo. X

Nei, du har ikke noe eget nettverkskort i boxen. Alt, som lyd, bilde, nettverk, er integrert på hovedkortet.

Lenke til kommentar
Hva med et wlan paa min studenthybel, som er levert gjennom hogskolen jeg gaar paa!

Vil det oppstaa problemer siden jeg maa logge paa skolenettetnettet med brukernavn og passord? Eller kan jeg logge paa skolenettet med xboxn, og deretter xbox-live?

Nei, det skal funke som ei kule.

Mine erfaringer er med D-link DWL-G810.

Det funker som ei kule såvidt nettverket er satt opp korrekt. Det å få Xboxen trådløs var veldig deilig av samme grunn som nevnt i denne tråden. Kjipt å dra ledningen inn i stua hele tiden.

Den boksen kan også brukes til å gjøre andre PCer trådløse, gjester som har laptop uten Wlan kort...osv. Det er en veldig brukervennlig boks som kan brukes til mye rart med andre ord!

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...