Poptimus Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg har endelig fått bestilt ny Powerbook fra applestore. Maskinen er shippet, visstnok fra Taiwan. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar før den kommer på døren? 2-3 dager? Gleder meg stort! Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Shipping fra Taiwan tar som regel mellom 7 og 10 arbeidsdager. Ja, det er brutalt mye. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Snakka med applestore i går og de sa ca 14 dager fra bestilling til levering. Kanskje litt mindre. Lenke til kommentar
Poptimus Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg mistenker (og håper) at tidene Applestore oppgir er maksimal-tider, heller enn normal-tider. Dette for å unngå å skape forventninger hos kundene som ikke innfris. For min del tok produksjon et døgn, ikke 3 - 5 som antydet. Det skal forøvrig godt gjøres å bruke 10 dager på å shippe fra Taiwan, med mindre de benytter Orientekspressen eller kameler Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Lite tips til de som bestiller fra Applestore: Hvis mulig, få sakene levert på jobben. Hvis TNT kommer hjem til deg mens du er borte har de en tendens til å drøye den lenge før de kommer tilbake, og å ringe er tydeligvis helt umulig! (Har til og med opplevd at de ikke har funnet adressen til broren min, på en normal gateadresse i Oslo!) Etter at jeg har begynt å bestille det til kontoret funker det uendelig mye bedre... Lenke til kommentar
swanky Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Min iBook ble sendt 10. juni, og jeg hadde den i hendene mine i går - 17. juni. Men TNT hadde forsøkt å levere den hjemme hos meg den 16. - som Nick Falk skriver: pass på å bestill til det stedet du oppholder deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå