b-real Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 http://www.cowboybooks.com.au/html/acidtrip1.html Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Sykt... Hvor var LSDen i Kunst&Håndtverkstimene på ungdomsskolen? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Stakkars folk, varer LSD rusen så lenge som 5-7 timer? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 :OLD: :antiold: Så piss off Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Stakkars folk, varer LSD rusen så lenge som 5-7 timer? Det er da ingenting, Peyote kaktus kan vare i ca. 5 dager For ikke å snakke om sopp, hvis du får en dårlig nok trip\ikke tåler det kan det vare livet ut visstnok (ikke mine kilder, bare noe jeg har hørt...) Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 hva er en crayon?? drugs are bad! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Haha, sjukt.. Trodde ikke rusen varte så lenge Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 hmmm... Virker som LSD konvertere han om til en abstrakt tegner Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 :OLD: :antiold: Så piss off høh... Crayon = fettstift\fargestift Drugs are bad = syntetiske er skikkelig bad! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 hva er en crayon?? drugs are bad! http://www.google.com/search?q=define:cray...=utf-8&oe=utf-8 Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Drugs are bad = syntetiske er skikkelig bad! hva er syntetiske??? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 heroin, lsd, kokain(delvis), ghb, amfetamin osv... Lettere og si hva som ikke er syntetisk; cannabis, opium, magic mushrooms, peyote og delvis kokain... Er en del andre ting og, men kommer ikke på de... Den kjertelen som utskiller adrenalin skal visstnok være småmorsom å tygge på Nei, jeg er ikke en junkie, bare syns det er interressant Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 heroin, lsd, kokain(delvis), ghb, amfetamin osv... Lettere og si hva som ikke er syntetisk; cannabis, opium, magic mushrooms, peyote og delvis kokain... Er en del andre ting og, men kommer ikke på de... Den kjertelen som utskiller adrenalin skal visstnok være småmorsom å tygge på Nei, jeg er ikke en junkie, bare syns det er interressant Men fulgt med i timene har du vist tydelig vis gjort Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Kokain er et opiat, men det regnes vel som halvsyntetisk fordi det er så masse dritt på markedet... Endret 17. juni 2004 av sluffy Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) nei, fordi det må "foredles" på en måte som krever ekstra kjemikalier... EDIT: Fulgt med på egne studier? Har vel det ja, men vet langt fra alt For de som vil vite mer... www.erowid.org Hvis den er ulovlig rediger den bort fortere enn svint Endret 17. juni 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det jeg har hørt er at dette kan gjøres "rent", men som regel blir ikke det gjort da det er mye dyrere... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Tja, kan ikke akkurat si jeg er i rette modus til å diskutere det her nå, er utrolig trøtt... men senere er jeg klar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå