llhw Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) ... på min Siemens S55 får jeg ikke til å motta MMS, selv om sending av MMS ser ut til å gå greit (i alle fall uten feilmeldinger). Ingen feilmeldinger, alle innstillinger er OK, GPRS er aktivert, og luringene hos Chess påstår også at de har sitt på det rene. Noen som har vært borti noe lignende, eller har noen tips å komme med? Jeg kjører siste offisielle versjon (SW16) av programvaren. pft, Endret 17. juni 2004 av llhw Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Kanskje kontantkortet har gått tom? Viss du bruker det da vell og merke Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Rimelig sikker på at det er abb.levrandøren din som har noe feil. Ring å hør med dem. Endret 17. juni 2004 av _dAwn_ Lenke til kommentar
hondapower Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Sjekk alle instillinger. Har du stilt den inn selv eller fikk du automatisk oppsett? Chess opsettet fungerer ikke , men telenor opsettet fungerer. Iallefall til meg Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Du har ikke endret abo ? Sjekk innstillingene, min har fungert perfekt med Chess i lang tid fram til igår - da tok 7610 over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå