Gå til innhold

slå av spillet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det ikke bedre å skrive /logout ? er det ikke det som er meningen du skal gjøre?

de har laget flere muligheter til å logge ut, man kan velge det man ønsker, det er det er ikke den eneste riktige måten å bruke /logout, alle måter å komme ut på er riktige(utenom ctrl+alt+del

Lenke til kommentar

Ved å bruke /sit, så /logout vil personen bli borte fra "galaksen" med umiddelbar virkning. Ved å bruke alle andre nevnte metoder vil characteren henge igjen med status LD (Link Dead).

Det er spesielt viktig å bruke /logout ute i marka, da dyr kan spawne, og drepe deg ved status LD, altså selv om du har gått ut.

Dette står forøvrig i en av de mange "loading" blidene du får i Star Wars Galaxies.

Lenke til kommentar
Ved å bruke /sit, så /logout vil personen bli borte fra "galaksen" med umiddelbar virkning. Ved å bruke alle andre nevnte metoder vil characteren henge igjen med status LD (Link Dead).

Det er spesielt viktig å bruke /logout ute i marka, da dyr kan spawne, og drepe deg ved status LD, altså selv om du har gått ut.

Dette står forøvrig i en av de mange "loading" blidene du får i Star Wars Galaxies.

Takk for svaret, jeg har ikke lagt merke til den infoen før. Men jeg lurer på en liten ting til: Er det viktig å bruke insurance og clone terminaler, Kan folk stjele tingene mine? Hvis jeg har penger kan folk da ta dem hvis de ikke er i banken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...