Gå til innhold

Styggeste mobil du har hatt?

Burn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mange har hatt en stygg mobil, som som jeg. Jeg hadde en sx1 den er forferdelig,

men jeg fikk tilbake penger pga at den klikka og da fikk jeg 5100 :D den er drit bra!!!!!!!!! Den burde dere også kjøpe.

Hadde en gang en telefon som lignet en fjernkontroll... Særlig liten var den heller ikke. Og det var et veldig tungvindt system for å skrive sms. Mange som lurte på hvorfor jeg gikk rundt med en fjernkontroll...Husker ikke merket, men det var ikke noen av dagens mest kjente

Noen som vet hva den het?

Lenke til kommentar
Mange har hatt en stygg mobil, som som jeg. Jeg hadde en sx1 den er forferdelig,

men jeg fikk tilbake penger pga at den klikka og da fikk jeg 5100 :D  den er drit bra!!!!!!!!! Den burde dere også kjøpe.

Hadde en gang en telefon som lignet en fjernkontroll... Særlig liten var den heller ikke. Og det var et veldig tungvindt system for å skrive sms. Mange som lurte på hvorfor jeg gikk rundt med en fjernkontroll...Husker ikke merket, men det var ikke noen av dagens mest kjente

e, nokia, simens, pamasonic, samsung,sony ericsson,osv. er det noen av de??? :hmm:

Lenke til kommentar
Sc0ot: jajaja, 3210 er egentlig ganske god, fordi den tåler utrolig mye, du kan så å si kjøre over dne med bil og dne fungerer like godt selvom, gjerne en liten skramme her og der med det gjør ikke noe!

Jepp, men menyene.. JEg står nesten fast på at det ikke finnes enklere menyer for de eldre, den er så sinnsykt lett og forstå.. !

Lenke til kommentar

men jeg fikk tilbake penger pga at den klikka og da fikk jeg 5100 :D  den er drit bra!!!!!!!!! Den burde dere også kjøpe.

e, nokia, simens, pamasonic, samsung,sony ericsson,osv. er det noen av de??? :hmm:

Nope... :no:

Lenke til kommentar
Motorola Digiflip !!!!

-finnes ikke styggere (eller dårligere!)

(noen som husker den, forresten?)

ja huff den telefonen var utrolig ekkel. den tålte sykt mye, mista den i bakken sikker 20ganger. og i sjøen engang. eneste var at dekselet knuste litt.. hadde faktisk et hull på en 0.5cm i min. :D

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...