Burn Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 må vel være denne her: Ericsson R310S Ja vel, den mobilen har en eg kjenne. Den e litt rar Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hadde en phillips en gang i tiden... Må være den styggeste mobilen jeg noen gang har hatt. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 R600 fra ericsson Huff og huff sier jeg bare... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg kjøper aldri mobiler jeg synes er stygge.. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Sc0ot: jajaja, 3210 er egentlig ganske god, fordi den tåler utrolig mye, du kan så å si kjøre over dne med bil og dne fungerer like godt selvom, gjerne en liten skramme her og der med det gjør ikke noe! Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Nokia 3110 er ikke akkurat pen nei Lenke til kommentar
BergenT630 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Motorola Digiflip !!!! -finnes ikke styggere (eller dårligere!) (noen som husker den, forresten?) Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Nokia 3200 er tragisk ivertfall. Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Philips Fizz - fysj'a meg for en telefon! Lenke til kommentar
tkm Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Mange har hatt en stygg mobil, som som jeg. Jeg hadde en sx1 den er forferdelig,men jeg fikk tilbake penger pga at den klikka og da fikk jeg 5100 den er drit bra!!!!!!!!! Den burde dere også kjøpe. Hadde en gang en telefon som lignet en fjernkontroll... Særlig liten var den heller ikke. Og det var et veldig tungvindt system for å skrive sms. Mange som lurte på hvorfor jeg gikk rundt med en fjernkontroll...Husker ikke merket, men det var ikke noen av dagens mest kjente Noen som vet hva den het? Lenke til kommentar
Burn Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Mange har hatt en stygg mobil, som som jeg. Jeg hadde en sx1 den er forferdelig,men jeg fikk tilbake penger pga at den klikka og da fikk jeg 5100 den er drit bra!!!!!!!!! Den burde dere også kjøpe. Hadde en gang en telefon som lignet en fjernkontroll... Særlig liten var den heller ikke. Og det var et veldig tungvindt system for å skrive sms. Mange som lurte på hvorfor jeg gikk rundt med en fjernkontroll...Husker ikke merket, men det var ikke noen av dagens mest kjente Noen som vet hva den het? e, nokia, simens, pamasonic, samsung,sony ericsson,osv. er det noen av de??? Lenke til kommentar
Navy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 pamasonic Hmm, aldri hørt om pamasonic før Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Sc0ot: jajaja, 3210 er egentlig ganske god, fordi den tåler utrolig mye, du kan så å si kjøre over dne med bil og dne fungerer like godt selvom, gjerne en liten skramme her og der med det gjør ikke noe! Jepp, men menyene.. JEg står nesten fast på at det ikke finnes enklere menyer for de eldre, den er så sinnsykt lett og forstå.. ! Lenke til kommentar
tkm Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Mange har hatt en stygg mobil, som som jeg. Jeg hadde en sx1 den er forferdelig,men jeg fikk tilbake penger pga at den klikka og da fikk jeg 5100 den er drit bra!!!!!!!!! Den burde dere også kjøpe. Hadde en gang en telefon som lignet en fjernkontroll... Særlig liten var den heller ikke. Og det var et veldig tungvindt system for å skrive sms. Mange som lurte på hvorfor jeg gikk rundt med en fjernkontroll...Husker ikke merket, men det var ikke noen av dagens mest kjente Noen som vet hva den het? e, nokia, simens, pamasonic, samsung,sony ericsson,osv. er det noen av de??? Nope... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Styggeste må vel enten være 3510'n min, eller 5110'n... Førsteplassen går knepent til førstnevnte Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 nokia sin 1611 ?? eller den dingsen jeg hadde først .. med 4 timer bateri standbye .. lignet som tiligere nevnt på en fjernkontroll navnet sluttet på phone kunne vert digaphone eller.no Lenke til kommentar
vgard Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 For meg blir det delt seier mellom mine to(!) Philips fizz og Nokia 1611'en jeg hadde.. Den sistnevnte var den beste av de. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg har aldri kjøpt telefoner jeg der og da syns var stygge. I ettertid må jeg si at hverken Nokia 5110 eller Motorola StarTac var noen glansbilder, men har aldri hatt noe jeg syns var direkte stygt. Alt hører hjemme i sin tid. Lenke til kommentar
.:KaLLe:. Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Motorola Digiflip !!!! -finnes ikke styggere (eller dårligere!) (noen som husker den, forresten?) ja huff den telefonen var utrolig ekkel. den tålte sykt mye, mista den i bakken sikker 20ganger. og i sjøen engang. eneste var at dekselet knuste litt.. hadde faktisk et hull på en 0.5cm i min. Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Styggeste jeg har hatt må være 7110, den var sånn passe upraktisk stor og jævli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg