Silent Copper Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 hei dere..min elskede samsung e700 har sluttet å funke..tastaturet funker ikke lenger,,bortsett fra legge på knappen, som jeg kan bruke til å slå mob'n av og på.. hva er det som har skjedd a?..hvf er den sånn?..og hva skal jeg jgøre? Lenke til kommentar
Navy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 har du hatt mobilen på et fuktig sted over lengre tid?? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Service...Service...Service...Service... Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Service...Service...Service...Service... helt enig ta den med på et verksted Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Med mindre det er fukt som er "djevlen" så er dette en garanti sak. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 hva skjer hvis jeg sender den på service og det er fukt,,selv om jeg ikke tror det,,men men,,kan jo skje,, må jeg betale noe regning da??-.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Viss det er herr Fukt som har vore ute vil dei nok ikkje reparere den fordi ein slik rep vil koste meir enn verdien på telefonen. rekninga for undersøkelsen ligger vel på 250-350 litt avhengig av kven den blir sendt inn til. Om telefonen blir skrota på verkstaden slepp du å betale. (noko eg synes er litt rart, sjølv om det er "portoen" som koster mest) mvh janEirik Endret 17. juni 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå