Gå til innhold

amaroK 1.0 sluppet

Anbefalte innlegg

Versjon 1.0 av KDE-multimedieprogrammet amaroK ble sluppet i dag - og hva kan jeg si? Det er i hvert fall det første programmet som har frigjort meg fra XMMS :thumbup: !

Vakkert! Anbefales på det sterkeste, i det minste hvis man bruker KDE.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er i hvert fall det første programmet som har frigjort meg fra XMMS  :thumbup: !

Og hvem tipset deg om det? *kremt* :p

All hail Egil, lord and master of the universe! :D

Os|r|s: Vet...

Endret av gspr
Lenke til kommentar

har mekka på det i dag da.. det ser veldig bra ut og det er vedig bra oxo da.. men det mangler en del da.. som jeg håper på at det kommer etter hvert da. jeg har en samling med ca 50 gb som jeg mountet over nettet og det tok vel ca 45 minutter for amarok saken klarte å takle den mengden med data. men de kunna ha gjort litt mere på gui siden, med oppsett osv det kunne ha vært en del bedre da, siden det var ikke så lett å finne hva du leter etter med det første. og så var det lyden da.. ja det stopper opp når cpuen arbeider og det er ikke så kult da, leste den faqen deres og fant ut at en skulle stille prioriteten på lyd i kde og det hjalp litt da men det er forsatt ikke helt bra da.

men jeg har gått bort ifra xmms og juk nå til fordel for amarok nå da.. dersom de forsetter med bra utvikling så kan dette bli en bra killer innenfor media avspilling da.

btw: det amazon web saken, den for å få album info ifra web, det er vel ikke en gratis tjeneste? finnes det noen andre da? og som er gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...