THacker Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Stolt bruker av netcom..... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 funker fint på min k700 sitter her og ser autofil Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hadde min gode gamle S55 støttet dette og GPRS-en kosta et minimum av det det koster idag hadde jeg også brukt det... hehe Ellers kan jeg bare slå på tv-en, og hvis jeg ikke har tv tilgjengelig så går jeg ikke glipp av noe stort likevel. Men må si at et virker interresant likevel og spennende og se hva som skjer med dette i fremtiden! Er ikke imot fremskritt hvis det høres sånn ut. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 ja prisene må ned noen hakk før det kan brukes men det er litt gøy å se hva som blir mulig i fremtiden da. Mobil, kamera, videokamera og tv i et Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 funker fint på min k700 sitter her og ser autofil Hva????? Ossen i all verden går det.... Sitter med min K700 og får feilmelding ...... Først står det at den kobler til medieserver, og så får jeg feilmelding om at den ikke kan koble til medieserver... Lenke til kommentar
askeladden2004 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg kommer inn på NRK mobil TV siden, men får bare dette svaret når jeg forsøker å klikke videre: "Definer standard tilgangspunkt først" Jeg trodde jeg hadde definert dette til GPRS, men nei....den bare fortsetter å spørre. Jeg har en Nokia 7610, så det skulle virke på denne ifølge meldingen de har der. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Fungerer fint på min 6600 Men kvaliteten er så som så.... men fint med en forsmak på hva som blir mulig i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå