Krystek Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Lurer bare på om det er noen operation flashpoint fans der ute. Virker ikke som et spill folk snakker så mye om liksom..Og om noen vet om noen gode servere. Som jeg leste i en annen post her,(har søkt litt) så er opflash for folk som har vokst fra quake og slikt :smile:. Jeg digger det villt! En ting til.. vet noen om det finnes noen norske opflash klaner? Lenke til kommentar
Rhaps Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Spiller litt flashpoint.. men det har dabba av i det siste. Jeg har følgt litt med på hva som lages av mod'er til spillet, og der er det mye intresant å se, men det virker som om det er lenge til noen av dem blir ferdige. Jeg er spesielt begeistret for BW-mod (bundeswehr-mod) som skal inneholde alle våpen og kjøretøyer i det tyske forsvaret. Det betyr at så godt som alle kjøretøy og våpen den Norske Hæren besitter også er med. Eneste unntak er vel CV9030N (stormpanservogn),og BV206 (beltevogn). Nå er det noen svensker som driver å lager en CV90 til OPF, men den er jo en svensk versjon med 40mm kanon isteden for den norske som har 30mm. Så i bunn og grunn venter jeg på noen mod'er før OPF blir hot igjen... for min del i alle fall... Lenke til kommentar
Arpy Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Jeg likte det godt men synes også at det er få som spiller det. Får vel prøve ut en ekstrapakke og titte litt. Krystek: Du kan sikkert få igjen cd'en snart :> Lenke til kommentar
Krystek Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 hehe, vi får prøve det i multi en gang cubic. Finne oss et kult mission og spille coop. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Krystek Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 Ja, hørte det der. Ny øy og greier. Ser frem til det. Leste i en annen post her: De som trodde man ikke har gress i OFP: http://ofp.gamezone.cz/screenshots/grasOFP2.JPG http://ofp.gamezone.cz/screenshots/grasOFP.jpg Hent gress mod´en her: http://www.xmp.de/planetofwar/download/TCgras.pbo Men hvor skal den .pbo'en ligge? i "addons"? og er det noe mere spesielt man må gjøre for å få gress? er ikke noe her nemlig. opflashnorway har forresten potensiale :smile: Lenke til kommentar
kdog Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 jeg kjøpte OFP i høst, og spilte litt, havna i skauen og kom ikke der i fra.. det dabba lixom av, men det er jo kult spill.. jeg har adsl, så jeg er interessert i å spille på nett.. er mission pack'en gratis?! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
kdog Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 jepp.. havna inni skogen alene.. kom ikke vidre. prøvde ikke mye. gadd ikke. men jeg har spillet i skuffa, så det kan tas frem igjenn.. jajaja.. kjøpte forresten Rainbow 6 Black Thorn også.. brøvde et brett, så gadd jeg ikke mer.. fikk tak i Ghost Recon så ble det ikke mer R6 BT.. slappfisk? jeg? nesj Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Quote: On 2002-04-18 14:31, kjerts skrev:jepp.. havna inni skogen alene.. kom ikke vidre. prøvde ikke mye. gadd ikke. men jeg har spillet i skuffa, så det kan tas frem igjenn.. jajaja.. kjøpte forresten Rainbow 6 Black Thorn også.. brøvde et brett, så gadd jeg ikke mer.. fikk tak i Ghost Recon så ble det ikke mer R6 BT..slappfisk? jeg? nesj Hehe...SP campaignene er jo mye av sjarmen med disse spillene da... OFP har en genial historie! R6 BT har en forholdsvis interessant SP del (men Rogue Spear er fortsatt kongen der!). GR har også en kul SP del, har du spilt igjennom den enda da? Min start innen multiplayer kom som en følge av at jeg hadde runda SP delen i RS på alle vanskelighetsgradene, og hadde ikke lyst på å legge fra meg spillet. Så en dag logga jeg meg på MSN Gaming Zone...og resten er historie. ( Startet og ledet 2 store klaner, + at jeg var med i 6-7 andre store klaner over en periode på 2 år...) Lenke til kommentar
Krystek Skrevet 18. april 2002 Forfatter Del Skrevet 18. april 2002 Spiller du opflash på internet og? Vet du (eller noen andre) om noen gode servere? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Sorry, men OFP har jeg nesten ikke spilt på nettet. Prøvde litt i fjor høst, men det ble aldri noe ut av det, prøvd litt på diverse LAN men har aldri fått sansen for det i MP. Kanskje jeg burde prøve igjen... Er jo et av de beste krigsspillene noensinne! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
mbst Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Spiller det jevnt og trutt. Vel, har tatt en liten pause de siste par månedene. Men nå er det på'n igjen - går gjennom kampanjen for andre gang. Skikkelig bra spill, med andre ord. :smile: Kjøpte det i fjor høst, og ble svært imponert da de ga ut patcher med nye units bla. i forbindelse med den amerikanske releasen. Holdt på å kjøpe Red Hammer i dag forresten. Men Det kostet jo 299kr! Er det en bra tilleggspakke? Det var en "Gold Edition" eller noe slikt. Fulgte med patch tom 1.30. Har ikke prøvd multiplayer enda, har bare ISDN, og det skal visst ha rimelig dårlig nettkode. Dessuten bør en vel være rundt 20-30 stk for at det virkelig skal bli moro. Og da snakker vi lag. :smile: Lenke til kommentar
The man! Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 sitter også fast i skogen (alene). det er jo tusenvis av russere der! MP er ganske kult, shilkaen er den kuleste tanken. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Vel, jeg synes det er tøffest å fly helikopter! ..fly over en kolonne lastebiler med noen FFARs.. mmm. Men kontrollen over flyene (A10..) suger noe siiinssykt! :sad: Det er greit å bruke editoren til å sette opp favoritt-scenariene sine. Trenger ikke være noen kompliserte saker, bare bruk eksemplet over, altså du i en AH64, en gjeng med russiske lastebiler, litt ekstra ammo, og sist men ikke minst justering av vær- og tid slik at lysforholdene skaper den rette stemningen. Noe av det som er med på å komplettere OFP er nettopp den ekte stjernehimlen og mulighetene for flotte lysforhold. [ Denne Melding var redigert av: mbst på 2002-04-22 23:34 ] Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
mbst Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Quote: On 2002-04-23 01:39, Hidden skrev: Quote: On 2002-04-22 21:06, mbst skrev: Holdt på å kjøpe Red Hammer i dag forresten. Men Det kostet jo 299kr! Er det en bra tilleggspakke? Det var en "Gold Edition" eller noe slikt. Fulgte med patch tom 1.30. Red Hammer kan du downloade fra Codemasters website, og betale når du installerer det. Mye billigere. Jeg gjorde det. Bare husk på å gjøre backup av filene som blir installert, så kan du enkelt installere det på nytt om du må formattere og reinstallere diverse (OS f.eks.). Jeg gjorde en backup av Red Hammer men mistet all dataen for en stund siden og har ikke giddet å kjøpe det en gang til. Bra campaign uansett, absolutt verdt pengene. Bedre enn den som følger med OFP. Takker for tipset! Det hadde jeg glemt.. :smile: Lenke til kommentar
mbst Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Quote: On 2002-04-17 21:03, Krystek skrev:Men hvor skal den .pbo'en ligge? i "addons"? og er det noe mere spesielt man må gjøre for å få gress? er ikke noe her nemlig. Sjekk her http://www.xmp.de/planetofwar/ Legg den, som du sier, i addons. Deretter må du inn i editoren for å plassere ut gresset hvor du vil ha det. Det skal visst ligge under "empty". Men pass opp- krever visstnok bra maskin. Skal prøve det nå! :smile: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Stoner's house of Pancakes! <- beste dedikerte serveren i OPF! Capture and Hold missions RUULER! tenk deg CTF, bare at du skal ta et flagg, og så hindre de andre å ta det (det er lag basert)...morro nok det, ikkesant? Tenk deg da at det er 3-4 sånne flagg! poeng blir gitt etter hvor lenge man holder flagg...Alle vehicles respawner...fy F så gøy! bare se etter Stoner's house of pancakes i gamespy, husker ikke IP'en akkurat nå.(det er en amerikansk server, og nesten alltid full...:smile: Net koden i OPF er også kraftig forbedret i 1.46 versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå