magnus85 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hvordan får jeg fjernet facewave? Har en fullverson, men den er eldre, og siden det ligger en ny inne så får jeg ikke lagt til den nye. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Gå inn i mappen Verktøy -> Programbehandling -> også finner du facewave. Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 -> så trykker du valg -> også fjern -> så er facewave borte! (men det skjønte du kanskje selv? ) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Det glemte jeg visst, men det håper jeg at han skjønte Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 =) Fant det ut selv en time etter jeg hadde skrevet inlegget! Facewave er litt artig program det =) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hva er det for et program? Hva brukes det til? Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Man velger et ansikt (froskeansikt og et annet lagt inn på demoen), man spiller inn en lydmelding og så lager programmet en animasjon som passer lyden.. det man da sitter igjen med er en mms med lyd og "matchende" snakkende froskeansikt. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Man velger et ansikt (froskeansikt og et annet lagt inn på demoen), man spiller inn en lydmelding og så lager programmet en animasjon som passer lyden.. det man da sitter igjen med er en mms med lyd og "matchende" snakkende froskeansikt. GØY! *gleder meg til å få 7610* EDIT: Det er de små tingene i livet som teller, akkurat som Facewave... Endret 18. juni 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Man velger et ansikt (froskeansikt og et annet lagt inn på demoen), man spiller inn en lydmelding og så lager programmet en animasjon som passer lyden.. det man da sitter igjen med er en mms med lyd og "matchende" snakkende froskeansikt. GØY! *gleder meg til å få 7610* EDIT: Det er de små tingene i livet som teller, akkurat som Facewave... det er de små tingene i livet som teller. og det er de tingene som koster penger (som alt annet)... programmet funker bare i 3 dager... :/ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Man kan bruke ansiktet til Bush!!! Digger det programmet!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå