Gjest Slettet-df17e Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg lurte litt på hvor dere handler dere deres PDA'r og utstyr!? Og hvorfor akuratt DER? Enkelt og greit:) Ville sette opp en poll men det har lille meg muligheten til:) Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 QXL.... for dere er det billig Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Datakjeden, Komplett, og en sjelden gang på Telebutikken, når de andre er tom og jeg må ha noe i en fart. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 elkjøp jeg syntes de har et bra utvalg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 på nett - 1.valg - netshop 2.valg - mpx 3.valg - komplett vanlig butikk - holder meg stort sett til telebutikken, gode priser+vennlige og imøtekommende ansatte. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 elkjøp oh telebutikken! Lenke til kommentar
rønning Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Nett: - MPX - Komplett - Telebutikken - Netshop Butikk: - Lefdal Handler absolutt mest på nett..Butikkene er satt opp i tilfeldig rekkefølge Endret 4. juli 2004 av rønning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå