Danielen Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg har nå planer om å oppgradere med nytt HK, ny CPU og minne og grafikkort. Og siden budskjettet ikke er av det største... så blir det ikke vannkjøling. som kanskje er mest ønsket. Men jeg må vel ha ny strømforskyning? Og er det vanskelig å bytte ut strømforskyning? lønner det seg heller å kjøpe nytt kabinett og strømforskyning? Burde kanskje ha kabinett med flere vifter å? Bedre med for mye enn for lite kjøling?! Noen anbefalte vifter eller billige kjølemetoder? Gode billige kabinetter? Strøm forskyning? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Men jeg må vel ha ny strømforskyning? Det er umulig å svare på uten å vite hva slags strømforsyning du har nå. Og nei, det er ikke vanskelig å montere den i kabinettet. Lenke til kommentar
Danielen Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Hvordan finner jeg ut hvor stor strømforskyningen er nå? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Du leser det av i manualen, eller så pleier det å stå på siden av strømforsnyninga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå