Shimano Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Raptor,19/06/2004 : 17:26] Bra til mobil og være, men alikevel elendig. Ja men det er jo også poenget da - at kameraet er bra til å være på en mobil. Selvfølgelig kan det ikke sammenlignes med rene digitalkameraer, men det er vel ingen som tror heller. Forøvrig må jeg nevne (som flere her) at det er ytterst merkelig at de ikke har stereo-støtte i 'toppmodellen' sin, det var hovedårsaken til at jeg endte opp med en SX1 istedet - de er jo ganske eksakt like store fysisk og har stort sett samme muligheter bortsett fra kameraet som har høyere oppløsning hos Nokia. At de liker å splitte opp markedet slik at de har en 'spilltelefon' en 'kameratelefon/businesstelefon' og en 'MP3-telefon' er jo en gjennomtenkt strategi, men det hadde jo ikke vært noe problem for dem å integrere 'alt' i toppmodellen sin da. Jeg tviler sterkt på at folk gidder å kjøpe flere telefoner for å dekke alle behov. Endret 19. juni 2004 av Shimano Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Forøvrig må jeg nevne (som flere her) at det er ytterst merkelig at de ikke har stereo-støtte i 'toppmodellen' sin, det var hovedårsaken til at jeg endte opp med en SX1 istedet - de er jo ganske eksakt like store fysisk Er ikke helt enig i det du sier om fysisk størrelse. SX1 er 110 ccm. 7610 er 93,5 ccm. Ellers, meget meget enig Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) SX1 er 110 ccm.7610 er 93,5 ccm. Da måler de på en rar måte - sammenlignet fysisk med en kamerat som jeg spiste lunch med i dag og det var minimal fysisk forskjell i både tykkelse, bredde og høyde. Edit: Å - det var volum du angir ja. Er ikke mange millimetrene forskjell - ikke så mye at det er umiddelbart synlig når de ligger ved siden av hverandre, så hvor forskjellen kommer fra kan man jo lure litt på - er mulig SX1 er bittelitt tykkere 6600 Derimot er helt klart større enn begge de ovennevnte - spesielt når det gjelder tykkelsen Endret 19. juni 2004 av Shimano Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå