allyse Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Noen her som ser på "A car is born" på Discovery? Dødsbra altså! En britisk vetrinær som ikke har gjort noe med en bil før, bygger en 60'talls (?) cobra kopi! Skal se han når han ikke får ting til å passe isammen :wink: Om du ikke har sett det tun inn på Discovery klokken 20:30 Det er verdt det :smile: Mvh A.Lyse Lenke til kommentar
Espensi Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Har sett nesten hver episode.. Meget bra. men kan ikke måle seg med Aufofil :smile: Lenke til kommentar
thomaspeck Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 AutoFil er bra men, A car is born er bedre. Jeg har også tenkt å bygge en cobra! Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Det er viktig å huske at han bygger en Cobra replica, det er mye mye billigere :smile: Han har også resturert en Jaguar E-type og montert en kit-helikopter. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Han fyren er genial. Meget artig humor oxo :smile: Lenke til kommentar
JonV Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 ikke glem, han har flere programer. A boat is Born. A Car is Born. A Chopper is Born. A Boat is Reborn. A Car is Reborn. han er særdeles aktiv og muligens litt hyper også :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Har sett programet men liker den ikke siden eg ikke bryr meg om bilder men virker bra for alle bilfreakere. Forresten så liker ikke fyren som lager programet. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Har vel sett de fleste episodene :smile: liker hans måte å fremstille ting på. Humor er det og Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg hater det programmet! Men så har jeg null interesse for biler også :smile: Jeg kan ikke dy meg: Humoren til fyren er jo helt elendig, og hvor mange er det som noen gang vil klare å bygge en bil bare utifra det programmet? Det er sløsing med sendetid; de burde heller sende programmer om andre verdenskrig, moderne krigføring, Extreme Machines (da det handler om fly, ubåter, bygninger osv.)+ sci-fi-pregede dokumentarer som handler om utforskning av verdensrommet og UFOer. Det var bare uberlatterlig å se den skrullete gærningen som påsto han hadde kontakt med en kis fra planeten Venus (dem viste et klipp fra et gammelt tv-program). Alienen skulle liksom "snakke" gjennom han :lol: . Snakk om å være wasted oppe i skolten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå