zacka Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124316&cks=PRL Noen som har noen erfaringer med denne? Vurderer å skifte ut den utslitte DVD-spilleren min og "pælme" ut videospilleren for å kjøpe en DVD-opptaker. Jeg har følgende kriterier: - Sonefri - Støtte MP3 - Støtte alle DVD-formater (+ og -, både R og RW) - Helst støtte VCD og SVCD (gjerne DivX også) Ser ikke ut som om denne støtter DivX, men det gjør egentlig ikke så mye. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 KISS dvd spillere KiSS DVD/MP3/DIVX Recorder DP-558 (kodefri) se på den eller søk på den Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 lurer også fælt på om det er noen som har noen erfaringer med denne opptakeren.. Eller andre bra til under 3 lapper! Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 God dvd-opptaker: Pioneer DVR3100....... Alt under 3000 er jeg heller tvilsom til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå