Gå til innhold

Spil til min sønn (5år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tips : unngå å kjøpe voldelige spill til sønnen din  ! eg spilte "soldier of fortune" når eg va 4-5 år tru eg eg va , d va og liknande spill eg spilte . eg va heldig som ikkje he blitt stormannsgal  !!

prøv trackmania som psycho sa : Trackmania er jo forsåvidt et passende spill da, uten vold osv.

Nettopp kjøpt det selv faktisk og fått dilla   :p

 

kan vere litt vansklige baner da men ,men (he d sjøl) .

Hvis du spillte SOF når du var 4-5 år er du ikke gamle pjokken enda.. :roll:

hm.. alltså, du spilte Soldier Of Fortune når du var 4-5 år? :wow:

Soldier Of Fortune kom ut i 2000 (håper virkelig du ikke mente 2ern)

 

EDIT: Tror det er en regel som sier at man må være over 13 for og få være bruker i forumet :w00t: et par år til det :hrm:

Endret av eQunix
Lenke til kommentar
Hei

 

prøver å finne noe spill til min sønn som er 5 år gammel. Han har prøvd noe ps2 spill og supermario. Men vil helst ungå å kjøpe PS2 iom at vi har mer en kraftig nok pc(er).

 

Har dere noe å anbefale som også fungerer med gamepad?

 

 

5 år?

 

Da jeg var på

den alderen spilte jeg mye mario.hvorfor ikke en av de nye der da?

 

 

 

:thumbup:

Endret av Primator
Lenke til kommentar

For all del, ikke kjøp noen GTa spill til han før om noen år da gitt.... Nintendo Gamecube er jo morsomt da, selve cuben koster rundt 7-800, og spillene koster ikke skjorta av en de heller. Kunne ko kjøpt Super Mario Sunshine og Zelda The Windwaker og litt sånn, så har du noe å gjøre og ;) Men du etterlyste vel egegntlig pc-spill, anbefaler Flåklypa, bare den vanlige versjonen, også er jo Tycoon spill morsommme da, men kanskje litt for vanskelig for en 5-åring? Tycoon er ikke så dyrt, så du kan jo prøve ;)

Lenke til kommentar
Umm, pokemon? det KAN blir veeeeeeeeeeeldig dyrt om du kjøper et pokemon spill, får'n hekta så blir du fort blakk.... Men gjør som du vil, pokemon er ikke så gæærn't det...

Blakk? hvorfor det?

 

Bare å si : "Nei, pappa har ikke mer penger nå Jørn."

Endret av dimdal
Lenke til kommentar

Første tips: Last ned det gode gamle ROTT (Rise Of The Triads)! Helt gratis (søk bare på Int.), og mye underholdning. Spilte det selv da jeg var (ca.) 7 år.... Bare pass på å skru ned "blod-nivået", så går det bra! :thumbup:

 

Andre tips: Skal du kjøpe noe, så sier jeg som mange andre: Lek & Lær, og Flåklypa spillene er nok best! En 5-åring synes vel en syngende frosk er artigere enn mere "avanserte" spill ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...