eQunix Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) tips : unngå å kjøpe voldelige spill til sønnen din ! eg spilte "soldier of fortune" når eg va 4-5 år tru eg eg va , d va og liknande spill eg spilte . eg va heldig som ikkje he blitt stormannsgal !!prøv trackmania som psycho sa : Trackmania er jo forsåvidt et passende spill da, uten vold osv. Nettopp kjøpt det selv faktisk og fått dilla kan vere litt vansklige baner da men ,men (he d sjøl) . Hvis du spillte SOF når du var 4-5 år er du ikke gamle pjokken enda.. hm.. alltså, du spilte Soldier Of Fortune når du var 4-5 år? Soldier Of Fortune kom ut i 2000 (håper virkelig du ikke mente 2ern) EDIT: Tror det er en regel som sier at man må være over 13 for og få være bruker i forumet et par år til det Endret 28. juni 2004 av eQunix Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Monkey Island 3 Disney-spill Backpacker (så kan pjokken lære no i tillegg) Endret 28. juni 2004 av dub Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 kjøp need for speed underground 2 når det kommer ut eller gta san andreas Lenke til kommentar
Belisarius Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Du kan jo alltids prøve Monkey Island serien en skikkelig klassiker. (Problemet er jo det at det er på engelsk) Lenke til kommentar
simes Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Er jo mange lek-og-lær spill der ute som jeg ville anbefalt mye mer. Er jo en flott måte å forberede han på at han snart skal begynne på skolen også er det alltid fint med fortrinn. Pluss at spillene sikkert er morsomme i seg selv også. Lenke til kommentar
Primator Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Hei prøver å finne noe spill til min sønn som er 5 år gammel. Han har prøvd noe ps2 spill og supermario. Men vil helst ungå å kjøpe PS2 iom at vi har mer en kraftig nok pc(er). Har dere noe å anbefale som også fungerer med gamepad? 5 år? Da jeg var på den alderen spilte jeg mye mario.hvorfor ikke en av de nye der da? Endret 30. juni 2004 av Primator Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Bilspill passer jo bra til en 5 åring. Derforuten er jo GTA ganske bra om han ikke plaffer ned alle han ser da. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 GTA1/2 er jo ganske kult, det er ikke mye vold i det. GTA3-serien tror jeg kansje kan bli for vanskelig. Det finnes jo mange artige spill i "Lek og Lær" serien da, http://no.kelkoo.com/b/a/ss_Lek_og_l%E6r.html Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 For all del, ikke kjøp noen GTa spill til han før om noen år da gitt.... Nintendo Gamecube er jo morsomt da, selve cuben koster rundt 7-800, og spillene koster ikke skjorta av en de heller. Kunne ko kjøpt Super Mario Sunshine og Zelda The Windwaker og litt sånn, så har du noe å gjøre og Men du etterlyste vel egegntlig pc-spill, anbefaler Flåklypa, bare den vanlige versjonen, også er jo Tycoon spill morsommme da, men kanskje litt for vanskelig for en 5-åring? Tycoon er ikke så dyrt, så du kan jo prøve Lenke til kommentar
Primator Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 GTA 3 er vel litt mye blod for en 5 åring vel? GTA 2 eller noe,mario,pokemon passer til 5 åring. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Umm, pokemon? det KAN blir veeeeeeeeeeeldig dyrt om du kjøper et pokemon spill, får'n hekta så blir du fort blakk.... Men gjør som du vil, pokemon er ikke så gæærn't det... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Umm, pokemon? det KAN blir veeeeeeeeeeeldig dyrt om du kjøper et pokemon spill, får'n hekta så blir du fort blakk.... Men gjør som du vil, pokemon er ikke så gæærn't det... Blakk? hvorfor det? Bare å si : "Nei, pappa har ikke mer penger nå Jørn." Endret 30. juni 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Første tips: Last ned det gode gamle ROTT (Rise Of The Triads)! Helt gratis (søk bare på Int.), og mye underholdning. Spilte det selv da jeg var (ca.) 7 år.... Bare pass på å skru ned "blod-nivået", så går det bra! Andre tips: Skal du kjøpe noe, så sier jeg som mange andre: Lek & Lær, og Flåklypa spillene er nok best! En 5-åring synes vel en syngende frosk er artigere enn mere "avanserte" spill Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ja Rise of the Traids er genialt! Spilte det også da jeg var 6-7 år. Ellers har du jo Flåklypa... Gta 1 går faktisk. Men det beste spillet uannsett er vel All Stars til Super nintendo (alle mario spilla til nes). Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Doom 3 kommer jo snart... (Etter 5min kan jeg love deg han begynner i speideren, og ikke spiller mer) -On topic, hva med sims, rayman, harrypotter, og de spillene der? -Flåklypa er jo også kult for små barn.. Lenke til kommentar
Master_GF Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Passe seg nå audurn, du beveger deg i grenseland... Anbefalinger: Trackmania FIFA 2004 EURO 2004 Det gamle Hugo-spillet, koste meg glugg i hjel med det da jeg var 7 år Ehh.. Euro 2004? Elendig spill! Bare visuelt det er bra Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Crash Bandicoot da? Det er ikke noe PC-spill.. trodde det var det vi snakket om her jeg ? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Elastomania Søskenbarnet mitt på 5 år liker dette spillet. Han dør som oftest etter 10sek etter å kun holde gassen inne,men likevl så syntes han det er kjempeartig(utrolig frustrerende å se på ) Dessuten så er jo spillet gratis også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå