Fotofashion Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hei prøver å finne noe spill til min sønn som er 5 år gammel. Han har prøvd noe ps2 spill og supermario. Men vil helst ungå å kjøpe PS2 iom at vi har mer en kraftig nok pc(er). Har dere noe å anbefale som også fungerer med gamepad? Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Trackmania er jo forsåvidt et passende spill da, uten vold osv. Nettopp kjøpt det selv faktisk og fått dilla Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 så tom spennende ut for meg det dær flere tips (billigere å kjøpe en liten haug med spill en ps2). Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Trackmania er et flott spill, ja, til barn i alle aldre (Hihi). Lenke til kommentar
CaGe Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Flåklypa-spillene er jo genialt til sånne pjokker, også snakker de norsk! Ble nesten litt hekta selv, da det meste er bar på disse spillene. Anbefales! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Trackmania er nok ganske fint for en på 5 år ja. Enkelt bilspill som i tillegg er kjempegøy Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 tips : unngå å kjøpe voldelige spill til sønnen din ! eg spilte "soldier of fortune" når eg va 4-5 år tru eg eg va , d va og liknande spill eg spilte . eg va heldig som ikkje he blitt stormannsgal !! prøv trackmania som psycho sa : Trackmania er jo forsåvidt et passende spill da, uten vold osv. Nettopp kjøpt det selv faktisk og fått dilla kan vere litt vansklige baner da men ,men (he d sjøl) . Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Prøv Far Cry. Handler om en eksotisk reise til en uppdaget øy, hvor mann utforsker øya og gjør oppdagelser. Ellers er Spill som Need for Speed Underground og Worms 3D greie barnespill. Hvis du er tolmodig, kan du også vente på HL2... Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hehe, tror nok de er litt for vanskelige for en femåring. Jeg så på at en tiåring spilte Far Cry, det var alt for vanskelig for han. For det første tømte han jo magasinet så fort han så folk, første gang du ser folk i spillet, på stranda. Så ble han redd de som kom etter han, så han svømte langt utover og satt seg på en stein. Der ble han sittende. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 For det første tømte han jo magasinet så fort han så folk, første gang du ser folk i spillet, på stranda. Så ble han redd de som kom etter han, så han svømte langt utover og satt seg på en stein. Der ble han sittende. Hehe Når min bror var 5 (han er nå 7) så spilte han det meste av FIFA spilla, NHL osvosv. Han slår meg i alle de spilla nå Lenke til kommentar
audunr Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Trackmania er nevnt, sportsspill også. Last ned Snes9X (http://www.snes9x.com/) og Super Mario World, så slår du to fluer i en smekk. MVH Audun Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Passe seg nå audurn, du beveger deg i grenseland... Anbefalinger: Trackmania FIFA 2004 EURO 2004 Det gamle Hugo-spillet, koste meg glugg i hjel med det da jeg var 7 år Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 takk for alle gode forslag. Håper at det kommer litt mere platform spill vil helst ikke at han spiller så mye shoot'em up.. det er mitt bord Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) For det første tømte han jo magasinet så fort han så folk, første gang du ser folk i spillet, på stranda. Så ble han redd de som kom etter han, så han svømte langt utover og satt seg på en stein. Der ble han sittende. Hehe Når min bror var 5 (han er nå 7) så spilte han det meste av FIFA spilla, NHL osvosv. Han slår meg i alle de spilla nå Kjedelig det der, hehe. Det har såklart mye å si om man er vant til pc spilling (eller spilling generelt), kanskje han jeg så på spilte for første gang Jeg var ihvertfall mye flinkere på hans alder, men jeg vokste jo opp med det, helt fra Commodore. Endret 17. juni 2004 av odex Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Rayman the great escape Rayman3 hoodlum havoc Sonic Adventure DX . Er kule spill for en 5åring . Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 [*]Det gamle Hugo-spillet, koste meg glugg i hjel med det da jeg var 7 år Ja! Det koste jeg meg med også! Husker hver gang man "døde" så kom en heks eller noe lignende å dro neglene nedover tavla. Et koselig spill! Hva med Harry Potter-spillene? Det har jo norsk tale, t.o.m. (det nyeste i alle fall.) Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 takk for alle gode forslag. Håper at det kommer litt mere platform spill vil helst ikke at han spiller så mye shoot'em up.. det er mitt bord Ja, litt synd å bli slått av en 5åring i CS Lenke til kommentar
Inspecta Deck Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Enig med Syar2003. Rayman er dritbra. har det selv. Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg står for Flåklypa. Det er det beste barnespillet/spillet som noen gang er laget. Du får gullversjonen hos Spaceworld for 299 kr! Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 tips : unngå å kjøpe voldelige spill til sønnen din ! eg spilte "soldier of fortune" når eg va 4-5 år tru eg eg va , d va og liknande spill eg spilte . eg va heldig som ikkje he blitt stormannsgal !!prøv trackmania som psycho sa : Trackmania er jo forsåvidt et passende spill da, uten vold osv. Nettopp kjøpt det selv faktisk og fått dilla kan vere litt vansklige baner da men ,men (he d sjøl) . Hvis du spillte SOF når du var 4-5 år er du ikke gamle pjokken enda.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå