Gå til innhold

Spil til min sønn (5år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tips : unngå å kjøpe voldelige spill til sønnen din ! eg spilte "soldier of fortune" når eg va 4-5 år tru eg eg va , d va og liknande spill eg spilte . eg va heldig som ikkje he blitt stormannsgal !!

prøv trackmania som psycho sa : Trackmania er jo forsåvidt et passende spill da, uten vold osv.

Nettopp kjøpt det selv faktisk og fått dilla :p

 

kan vere litt vansklige baner da men ,men (he d sjøl) .

Lenke til kommentar

Hehe, tror nok de er litt for vanskelige for en femåring. Jeg så på at en tiåring spilte Far Cry, det var alt for vanskelig for han.

 

For det første tømte han jo magasinet så fort han så folk, første gang du ser folk i spillet, på stranda. Så ble han redd de som kom etter han, så han svømte langt utover og satt seg på en stein. Der ble han sittende.

Lenke til kommentar
For det første tømte han jo magasinet så fort han så folk, første gang du ser folk i spillet, på stranda. Så ble han redd de som kom etter han, så han svømte langt utover og satt seg på en stein. Der ble han sittende.

Hehe :)

Når min bror var 5 (han er nå 7) så spilte han det meste av FIFA spilla, NHL osvosv. Han slår meg i alle de spilla nå :(

Lenke til kommentar
For det første tømte han jo magasinet så fort han så folk, første gang du ser folk i spillet, på stranda. Så ble han redd de som kom etter han, så han svømte langt utover og satt seg på en stein. Der ble han sittende.

Hehe :)

Når min bror var 5 (han er nå 7) så spilte han det meste av FIFA spilla, NHL osvosv. Han slår meg i alle de spilla nå :(

:) Kjedelig det der, hehe. Det har såklart mye å si om man er vant til pc spilling (eller spilling generelt), kanskje han jeg så på spilte for første gang :p Jeg var ihvertfall mye flinkere på hans alder, men jeg vokste jo opp med det, helt fra Commodore.

Endret av odex
Lenke til kommentar
[*]Det gamle Hugo-spillet, koste meg glugg i hjel med det da jeg var 7 år :)

Ja! Det koste jeg meg med også! Husker hver gang man "døde" så kom en heks eller noe lignende å dro neglene nedover tavla. Et koselig spill!

 

Hva med Harry Potter-spillene? Det har jo norsk tale, t.o.m. (det nyeste i alle fall.)

Lenke til kommentar
tips : unngå å kjøpe voldelige spill til sønnen din ! eg spilte "soldier of fortune" når eg va 4-5 år tru eg eg va , d va og liknande spill eg spilte . eg va heldig som ikkje he blitt stormannsgal !!

prøv trackmania som psycho sa : Trackmania er jo forsåvidt et passende spill da, uten vold osv.

Nettopp kjøpt det selv faktisk og fått dilla :p

 

kan vere litt vansklige baner da men ,men (he d sjøl) .

Hvis du spillte SOF når du var 4-5 år er du ikke gamle pjokken enda.. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...