kilogram Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Spionprogram tar av I ei gjennomsøking av 421 000 PCar tilkobla ISPen EarthLink i USA, fann ein over 133 000 spionprogram. Nesten ein av tre maskiner er no infisert med ein eller annan form for spionprogram. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 det er altfor få som er klar over faren ved spyware Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Helt enig der, hvis man søker på en gjennomsnittlig hjemme pc så finner man gjerne fire-fem spionprogrammer, det er i hvertfall min erfaring. Selv passer jeg på å søke gjennom maskinene mine regelmessig etter slik tull Lenke til kommentar
kindings Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Dette er en utrolig plagsom utvikling. I 4 år hadde jeg 10mbit linje i Trondheim og hadde aldri noen problemer med verken spyware eller adware, nå i den senere tid har jeg måtte innstallere både spybot, adware og firewall for å håndtere problemet. Kun de 2 siste årene i Trondheim var det nødvendig med anti-virus program, så dette er en type problem som er i ferd med å bli ett kjempe problem.. Og helt ærlig tror jeg ikke Linux og MacOS heller kommer til å bli spart særlig mye lengre, tilogmed mobiltelefoner bli infiserte. Mest plagsomme spyware er de som forandrer startside i Internet Explorer, hvertfall sånt rent brukermessig. Endret 17. juni 2004 av kindings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå