wolfhero Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Nokia har størst feilprosent av solgte mobiler i verden! Siemens har lavest! Derfor må du kjøpe siemens sx1 Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Greit om du oppgir en kilde, så vi ser hvor du har det ifra? - Siemens har et lavere tall grunnet de bare har solgt 1 telefon, nokia har solgt 4 eller flere typer med symbian, det sier seg selv at kanskje Nokia har størst feilprosent! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Siemens har et lavere tall grunnet de bare har solgt 1 telefon, nokia har solgt 4 eller flere typer med symbian, det sier seg selv at kanskje Nokia har størst feilprosent! Jaha? Feilprosent har ingenting med antall solgte telefoner å gjøre. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 vel, personlig liker jeg Nokia mye bedre enn Siemens, derfor har jeg Nokia! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Etter min erfaring har Nokia en feilprosent på 0%, og jeg gir defor blanke i hva andre mener. Endret 17. juni 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg skjønner at nokia har størst feil prosent. Min Nokia 7610 var en av de dårligste telefonene jeg har hatt, så jeg bytta i en nokia 3100 og har bestilt en Casio telefon med 3mpx kamera... P.S Bor i Japan! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jada såklart bor du i Japan. Derfor du går rundt med 3100. Du må lenger ut på landet med den der ja... Og si meg. Hva var dårlig med 7610? Du likte ikke den, så derfor mener du at Nokia har stor feil prosent? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Enda et utrolig nøytralt og saklig inlegg av wolfhero (Ironi) Selv har jeg ikke hatt noen feil på mine nokiaer, utenom 1 død pixel på 6600, men det var mere en bagatell, fabrikkfeil som var enkelt å få fiksa. - Men gjelder dette egentlig symbian eller "totalen" av vanlige og symbian mobiler? Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg har hatt 4 Symbian-telefoner: P800 6600 SX1 7610 .. Den eneste som har vært relativt feilfri har er P800. 6600 og 7610 plager meg med døde pixler og SX1 var ustabil som få (jeg anbefaler den likevel). Men det du skriver kan da umulig tas alvorlig. Kom med noen ordentlige argumenter. Kom med noen ordentlige skilder. Kom med noen ordentlige formuleringer. Lenke til kommentar
wolfhero Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) går ut i fra der jeg jobber.. De butikkene vår kjede sender mobilene til.. Alt vi får inn er nokia. Feil feil å atter feil.. Altså stor feilprosent.. ikke fordi det selges flere av dem men 3 av 10 solgte nokia har feil! 0.2 av siemens.. De har forstått det! Det går an å opdatere firmwaren selv.. Remerser er Nokia fanatik! Elsker du nokia? Mobiler er ikke så viktig vettu.. Endret 17. juni 2004 av wolfhero Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Og hvor jobber du hen? Eller er det hemmelig? Ikke skjønner jeg hvorfor du plutselig skal "angripe" Remerser. Hvis han elsker Nokia, hvorfor har han da en P900? Tenk litt... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Remerser er Nokia fanatik! Elsker du nokia? Er jeg virkelig det? Gi meg 1 grunn. Jeg mener selv at jeg har full rett til å være fornøyd med et kjøp, uansett merke. Og hvis det merket er et du ikke foredrar så er jeg altså en fanatiker? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 /OT begynner vi ikke å merke tendenser vi så med Molna nå? Molna foretrakk siemens av erfaring og det har han fått merke for. Om remerser liker Nokia så er han ikke fanatiker. Fanatikere er personer som uansett hva blir sagt ikke kan se andre aspekter ved merket. Et godt eksempel er en tidligere venn av meg. "jeg handler ikke hos Computercity fordi de ikke pusher mer MAC på folk som kommer i butikken" (en av de fine holdningene) Det er hva jeg kaller en fanatiker /OT Det med feil prosent kan vel ligge i hvor godt arbeid man legger i telefonen. Nokia er tildigere kjent for å sende uferdige telefoner på markedet, Siemens har egen oppdatering service, noe som gir store "mørketall" for servicer. Samsung legger ikke inn så mange funksjoner som Nokia (BT osv), og de tester telefonen grundig før den kommer ut. kan disse tingene ha noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Min feilprosent på Nokia er 0% den også... Eneste problemet mitt var at kameraet sviktet på 7250 (som var litt rart, etter et års bruk) men da leverte jeg den inn og etter et par dager fikk jeg en 7250i tilbake... (men tror kansje feilen var litt selvforskyldt, men vet ikke...) wolfhero, kan ikke du ta ferie og roe deg litt ned med å skrive innlegg om hvor dårlige Nokia er og hvor bra Siemens er, selv om du jobber i verdens-kjente butikken din... Prøver du å overbevise oss om noe, eller er du bare ute etter oppmerksomhet? Jeg kunne ihvertfall ikke brydd meg mindre om dine innlegg, og kall meg gjerne en Nokia-elsker fordi jeg ikke gidder å ha verdens styggeste mobil (SX1, for de som ikke skjønte det)... GOD FERIE ALLE SAMMEN! EDIT: 7610 POWAH! Endret 21. juni 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg kunne ihvertfall ikke brydd meg mindre om dine innlegg, og kall meg gjerne en Nokia-elsker fordi jeg ikke gidder å ha verdens styggeste mobil (SX1, for de som ikke skjønte det)... Drit i å kalle SX1 for verdens styggeste mobil, Nokia-elsker! Har du sett en 3650? 3660? 6600? 6230? Og N-Gage QD? Må også nevnes at Siemens også har laget stygge mobiler: A35, M30, C55, for eksempel. Men av Nokia og Siemens, er nå Nokia heeeeeelt konge når det gjelder stygge mobiler! Jeg er forøvrig enig i at wolfhero er en EKSTREM Siemens-fanboy, verre enn meg, og at han burde roe seg ned litt. Men, du må nå nesten innrømme at Nokia har MANGE mobiler som er styggere enn SX1! Jeg er også enig med wolfhero, kjøp SX1! Nokia har nok kunder! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hvis dere skal forsette denne diskusjonen så kan dere begynne på en ny thread med litt mere info-bakgrunn en akkurat dette. Og komme å si at Nokia SUGER og ikke komme med noen dokumentasjon regner jeg som en unødvendig post. Og tonen som holdes her er ikke akkurat hyggelig så for å hindre personangrep så stenger jeg threaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg