Gå til innhold

Sidewinder 3D pro drivere til Win2k

Simkin

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er riktig Forum, men tar det her,

Har en Microsoft Sidewinder 3D Pro

http://www.pandio.org/3a/image/microsoft%2...pro-eachnet.gif <-- helt lik denne..

problemet er drivere, kjøpte den med den første datan min, (166mhz) altså noen år gammel.. 6-7 år, driverne som fulgte med er beregnet på Win 95, får ikke installert dem, har søkt på internett og funnet andre drivere men det går ikke..

har nå Windows 2000 Pro.. Noen som har en sånn joystick og Win2k som har fått det til? egentli en ganske god joystick faktisk! :thumbup:

Takker For Svar

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, har samme stikka som deg, har også 'fulgt med på lasset' fra win95 dagene :-)

Funker helt greit for meg i W2K (også i XP), begge OS'ene skal ha støtte for denne stikka.

Det eneste jeg opplever en gang i blandt er at (både w2k og xp) bruker lang tid for å finne stikka. Da hjelper det å gå inn i 'properties' og trykke litt rundt der, så kommer den.

Stikka er knallgod den, men min begynner å bli litt slarkete (dødgang), ikke så rart egentlig ;)

Lenke til kommentar
Hei, har samme stikka som deg, har også 'fulgt med på lasset' fra win95 dagene  :-)

Funker helt greit for meg i W2K (også i XP),  begge OS'ene skal ha støtte for denne stikka.

Det eneste jeg opplever en gang i blandt er at (både w2k og xp) bruker lang tid for å finne stikka. Da hjelper det å gå inn i 'properties' og trykke litt rundt der, så kommer den.

Stikka er knallgod den, men min begynner å bli litt slarkete (dødgang), ikke så rart egentlig ;)

har koblet i stikka nå, så går jeg innpå Gaming Option, men der dukker det ingenting opp.. Trykker på ADD, Sidewinder, men da kommer dette opp: YOUR GAMEPORT OR GAMPORT DRIVERS ARE NOT PROPERLY CONFIGURED, PLEASE CONSULT THE DEVICE MANAGER..

sist gang jeg prøvde stikka, så dukka stikka opp, men da skifta den bare mellom ok, og not connected på status... :ermm:

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

Hei, beklager sent svar.

Husker at jeg også hadde lignende problemer i W98, men da var det stikka som var ødelagt (fysisk) etter å ha gått i gulvet gjentatte ganger.

Prøv å låne en annen stikke, hvis denne viker så er det iallefall ikke noe feil med

gameporten din.

Skal sjekke hvilke driver-filer jeg bruker, dato/navn osv. poster de her i kveld.

Edit: Bruker gameporten på et Audigy 2 kort, Driver: ctgame.sys versjon 5.12.02.100

Endret av roger_h99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...