Andy Dufresne Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Da var skjermen i hus og har fått testen litt........ Men det første eg såg var 5 pixel feil, men heldigvis kunne di alle bli masert vekk. Satte opp min Samsung 191T vedsiden av Necen og det var da eg innsåg ka slags uklar verden eg har levd i. Nei men serjøst så var eg fornøyd med min "gammle" 191T, men det blir rått parti når eg skal samenligne den med Necen. Første eg ser er at hvitt er hvitt og ikkje grått som på min gammle skjerm, er litt meir usikker på om svart er heilt svart men eg har ikkje fått testa det heilt. Klarer ikkje spore etterslep i noen spill men skal få bort ein hardcore gamer som er mye meir kresen enn meg. Kan skrive litt meir om min erfaring av skjermen når eg har fått brukt den litt meir. Lenke til kommentar
ibsen Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hurra! Det hadde vært veldig fint med litt mer input når du har fått kjørt skjermen litt. Jeg sitter fremdeles og er litt skremt etter hva som skjedde med Eizo Flexscan L885, så nå er jeg spent på hvordan anmeldelsen av denne NEC´en er... Hei, O´-testguruer, har dere noe estimat på når vi får en oppdatering av LCD-guiden / den forestående testen av 2080ux+ ? Venter spent, koz, klemz og bajz. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 vel kan røpe at vi har en diskusjon gående med NEC på denne. Som den enormt dyktige gjengen vi er har vi oppdaget noe som vi må ut av Norge for å få svar på Når det gjelder spilling er det urettferdig å la disse to gå i kamp mot hverandre. Blir som om mike tyson skulle hatt en boksekamp med Kjell Magne .) Lenke til kommentar
ibsen Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Oi, nå rykker det i nysgjerrighets-nervene mine. Hold de trofaste massene oppdatert, yeh? Keep up the bra arbeid! Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hei folkens. Jeg kan bare si at etter å ha sittet her med denne godskjermen nå i nesten to dager, så det har blitt et nytt liv for meg. De som har råd til en slik skjerm hadde jeg ikke tenkt det spor på hva jeg hadde kjøpt. Denne skjermen har allt som farger,ikke noe etterslep, og det kan bare si at man vil kose seg dagen lang med dette produktet. Lenke til kommentar
rener Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Kjem denne testen snart eller?? Vil so absolutt sjekke kva 2080'n er god for Har lyst på... Edit: Skriveleif Endret 28. juni 2004 av rener Lenke til kommentar
microedition Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) vel kan røpe at vi har en diskusjon gående med NEC på denne. Som den enormt dyktige gjengen vi er har vi oppdaget noe som vi må ut av Norge for å få svar på Når det gjelder spilling er det urettferdig å la disse to gå i kamp mot hverandre. Blir som om mike tyson skulle hatt en boksekamp med Kjell Magne .) Håper denne "diskusjonen" med NEC ikke fremmbringer for mange negative egenskaper ved 2080UX+, skal nemlig hente en sånn på posten i morgen (fra Advance.no). Etter å ha lest en del tester og diskusjonen her på Hardware.no var valget klart. Styrte unna Samsung 213T og Eizo L885. Var rett og slett lei av en råtten Samsung 957DF med hva jeg opfatter som uklart bilde. Det var lett å vite hva feriepengene skulle brukes til Endret 30. juni 2004 av microedition Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Kan fastslå med en gang at NEC 2080 ux+ er den desidert sterkeste skjermen på markedet hvis du skal ha det ultimate. Denne skjermen er fantastisk på spill og den er fantastisk på fargene. er du som meg som spiller litt (gleder deg til hl2, domm3 og s.t.a.l.k.e.r) + at du bruker den til foto/film og annen surfing er dette en skjerm som sparker vettet ut av andre skjermer. Denne skjermen kan sammenlignes med jenter. For å si det slik: du får en blanding av Tyra Banks, Charlize Therson, Nicole Kidman og Halle Berry i morgen men når du først leker i denne klassen så vil du ha det enda bedre. Problemet er at det finnes intet bedre..... Lenke til kommentar
microedition Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Det er bare ETT problem med å ha fått denne skjermen i hus. Jeg blir nødt til å kjøpe et Asus V9999 GeForce 6800 Ultra kort Blir liksom litt bortkastet å kjøre en så fet skjerm på et møkkakort.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 he he he, helt korrekt. Selv venter jeg på x800xt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå