Kebab Kongen Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Disse høyttalerene YAMAHA NS-515F På mpx og absolute hifi koster de 6000 - 7000kr men på siba koster de 3495kr Er dette feilprising på høyt nivå eller er det pr.stykk ? Hvis det er pr. par er det jo et knall kjøpt Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Tror siba har bæsja på leggen. Jeg kan ikke se noen opplysninger om at det er pr.stykk. Hvorfor ikke slå til med det samme Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Har du tenkt deg slike høytalere så er det vel bare å slå til med det samme ja! Lenke til kommentar
TJ Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Tror siba har bæsja på leggen.Jeg kan ikke se noen opplysninger om at det er pr.stykk. Hvorfor ikke slå til med det samme Hvis Siba har feilpriset varen, så kan jeg garantere deg at du likevel ikke får varen til oppsatt pris. Alle webshoper tar selvsagt forbehold om trykfeil etc. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 de har nok bare glemt og sette på det som svenske siba har på sine høytalere: pris er pr. stk, de selges parvis, velg 2 enheter ved bestilling... Du kan jo satse på at du får medhold i retten hvis de bare sender deg 1 da Lenke til kommentar
Cera Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Norsk praksis går ut ifra at en kunde skal få varen til den prisen den profesjonelle part har satt, er dette feil er det den profesjonelle part som må ta tapet (altså butikken). Dog gjelder dette ikke hvis det er åpenbart en feilprisning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå