Andreas83 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hvor i oslo selger de Acer egentlig? Prøvd å finne ut så jeg kan se på Travelmate 8000 serien, men ingen som har. Rimlig kjipt siden ejg vil se pcen før jeg bestiller Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Her er linken til forhandlere i Oslo-området : http://www.acer.no/acereuro/page5.do?inu65...O&crc=331509845 (Laaaaang link :-)) Lenke til kommentar
Andreas83 Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 alle de er jo kun for bedrifter Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Du kunne jo prøve www.advance.no Postadresse: Advance AS Postboks 199 1112 Oslo Gateadresse: Advance AS Bjørnerudveien 11 1266 Oslo Vi retter oss primært mot små og mellomstore bedrifter og offentlige etater, men vi utelukker ikke private kunder. Vår effektive drift med lave driftskostnader skal gjenspeiles i våre priser som skal være lave og konkurransedyktige i markedet. Stor bredde og tilgjengelighet i produktutvalget er viktig for oss. Vi forhandler produkter fra mer enn 300 produsenter. Våre primære satsningsområder er datautstyr, programvare, kontormaskiner, telefoni og rekvisita. Men jeg tror Advance egentlig er en webshop da Endret 17. juni 2004 av tintin77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå