Gå til innhold

Telia i Danmark: Ring ubegrenset for en fast sum!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok, jeg har ikke sjekket vanlig minuttpris i danmark. Er minuttprisene der virkelig helt nede i 5-6 øre pr. min?

 

Johannes

nei, men leste noe om at de ligger på 40 øre for de billigste.. men 3 (et mobilselskap i danmark) har jo lansert et tilbud da; gratis å ringe fra 3 til 3...

Lenke til kommentar

hehe, det er de nok ikke. Tok en bråtitt på de fleste operatørene der. Fant ikke noe billigere enn 75 øre min. Men meldinger er billig der. 25 øre meldinga. Så har dem lavere oppstartsavgift enn oss. Bare 25 øre. Den tar drepen på oss "venneringere" som har sånne 1 minutts samtaler..

 

Skulle fått kverka den litt, det kan være en ide til chess :D Men det er vel fastsatt telenor pris det tenker jeg.

Lenke til kommentar
hehe, det er de nok ikke. Tok en bråtitt på de fleste operatørene der. Fant ikke noe billigere enn 75 øre min. Men meldinger er billig der. 25 øre meldinga. Så har dem lavere oppstartsavgift enn oss. Bare 25 øre. Den tar drepen på oss "venneringere" som har sånne 1 minutts samtaler..

 

Skulle fått kverka den litt, det kan være en ide til chess :D Men det er vel fastsatt telenor pris det tenker jeg.

vel vel..leste det i et mobilblad i danmark i fjor.. men mulig at det ikke ble lansert.. men jeg vet hvertfall om noen som har priser til 65 øre..

Lenke til kommentar

Positivt er det ihvertfall at vi begynner å få "danske" priser på mobiltelefoni her på bjerget.... :green:

 

Jeg bruker Talkmore nå (skal over til Mobyson med en gang jeg får pakka derfra) og jeg merker nå at jeg bruker mobilen MYE mer aktivt nå enn jeg gjorde før. Og GPRS-bruken min har eksplodert.. hehe

Lenke til kommentar

Jeg skal nok alltids få solgt det fete gullnummeret jeg har hos Talkmore for en pen liten sum - iallefall nok til å dekke inn etableringsavgifta jeg betalte ... :green: Man driver da ikke med tap...

 

Og som du sier - Ich bin ein Matematiker.. hehe

Endret av jendor
Lenke til kommentar
ok, jeg har ikke sjekket vanlig minuttpris i danmark. Er minuttprisene der virkelig helt nede i 5-6 øre pr. min?

 

Johannes

Joda.. det er faktisk riktig!

Har en venninne i Danmark hun betaler 6 øre i minuttet for å ringe.. samt 2-3 øre for sms :)

 

Det er digg!

Lenke til kommentar

Til "Gauty" og "Tbone".......

 

Hvor i all verden finner Dere slike mobilpriser....

Har en Dansk kollega som bare ler av dette og sier det ikke eksisterer.

Finnes noen bedriftsab som er litt spesielle, men når jeg gikk inn på url`en her ovenfor...("Tbone"), så fant jeg vel ikke noe lavere enn kr 0.70/min og 20 øre pr sms????

Etter valutakorreksjon er jo ikke det mye billigere enn det billigste Norske pr minutt...

Endret av rag-fo
Lenke til kommentar

ÆRLIG TALT.....Nå må tullet slutte....gå innpå websiden det er snakk om så ser man at ingen kan ringe i Danmark for noen få øre/min.....

Dette forumet blir bare tull om sånne påstander får råde....

Her er det jo snakk om store månedsavgifter....

 

Et innlegg her sier "6 øre min, det er bare digg"

 

Tenk på setningen.....Dette er fjortis, og ikke noe seriøst....sukk.

 

Jeg er ikke 14-16 og derfor gir jeg meg.......

 

THANK YOU....

To be continued i s.....

Endret av rag-fo
Lenke til kommentar

KLarte ikke holde meg unna.....

Den påstanden om 6 øre/min må da regnes opp mot et månedsabonnement på mange hundre kroner.....

Med andre ord....akkurat det samme som i Norge.

Har tittet litt på Teliasidene.... og det er billigere i Danmark.....Men ikke veldig mye....

Tror de Norske prisene nærmer seg veldig nå....

Og det som blir påstått i innleggene lenger opp, med ringepriser på få øre....regner jeg med er avsannet....

 

Ber folk tenke selv.".6 øre".....ingenting vokser inn i himmelen.....

 

R

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...